Uitgerekend oktober 2019

Hoe gaat het bij jullie?
Hier van de week int ziekenhuis beland door een bloeding gelukkig is er met de kleine niks aan de hand! Waar het vandaan kwam weten ze niet.
Dinsdag de 3d 4d echo ben zo benieuwd of ze mee werkt :p

Wij hebben ook zo goed als alles al in huis.. Momenteel de babykamer aan het verbouwen.. Over 5 weken komt er iemand om een muurschildering te maken en dan willen we klaar zijn. 

We hebben al wel een lijstje met namen maar dat wisselt steeds :)

Ohjee Oktoberbaby.. Dat is wel even spannend geweest! Hoe gaat het nu met jou en de kleine?

[quote quote=10216934]Wij hebben ook zo goed als alles al in huis.. Momenteel de babykamer aan het verbouwen.. Over 5 weken komt er iemand om een muurschildering te maken en dan willen we klaar zijn. We hebben al wel een lijstje met namen maar dat wisselt steeds Ohjee Oktoberbaby.. Dat is wel even spannend geweest! Hoe gaat het nu met jou en de kleine?[/quote]
Ah leuk zn muur schildering! Hier ligt de verg klaar binnenkort maar eens beginnen 
Met ons gaat het goed! Geen bloedingen meer gehad gister met 3d 4d echo de kleine weer heerlijk zijn bewegen en hartje ook even gehoord! Fijn dat onze eigen verloskundige deze echo's doet gelijk een check
Ze lag veel met het gezichtje in de placenta vond ze schijnbaar een fijn plekje! Af en toe werkte ze mee je kon echt zien dat het een mengelmoesje is van mij en mn vriend zien echt dingen van ons beide erin terug 

Hi alle oktober mama’s,
ik ben zelf ook uitgerekend in oktober , ben nu bijna 25 weken zwanger. Heb sinds week 17 al last van harde buiken ( veel, krijg van alles een terwijl ik niet werk, dus genoeg rust) harde buiken zijn nu veel geworden en af en toe met regelmaat. Het lijkt wel dat het steeds erger wordt ( in het begin waren ze nog niet zo hard als een bal, meer aangespannen, nu dus wel af en toe zo hard als een bal en heel veel aangespannen baarmoeder) ik loop nu al bij gyn, maar ze kunnen niet veel doen omdat de oorzaak niet vindbaar is. Ik wil jullie vragen of er meerdere die ook last van hebben? 

Groetjes

@ Oktoberbaby; 
Wat fijn dat alles weer goed gaat! Toch een hele geruststelling. Bij ons doet de verloskundige ook zelf de controles/ echo. 

@Gebruiker10121926; Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt. Hier merk ik soms ook wel extra aanspanningen.. Komt vooral opzetten als ik te druk ben. 
Toevallig zei de verloskundige gisteren dat je magnesium tabletten kan pakken. Ik ga ze halen omdat ik veel krampen in mijn benen heb maar ze gaf aan dat deze ook vaak worden toegepast bij harde buiken. Misschien heb je er iets aan. Succes! Hopelijk wordt het snel minder.

[quote quote=10218835]@ Oktoberbaby; Wat fijn dat alles weer goed gaat! Toch een hele geruststelling. Bij ons doet de verloskundige ook zelf de controles/ echo. @Gebruiker10121926; Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt. Hier merk ik soms ook wel extra aanspanningen.. Komt vooral opzetten als ik te druk ben. Toevallig zei de verloskundige gisteren dat je magnesium tabletten kan pakken. Ik ga ze halen omdat ik veel krampen in mijn benen heb maar ze gaf aan dat deze ook vaak worden toegepast bij harde buiken. Misschien heb je er iets aan. Succes! Hopelijk wordt het snel minder.[/quote]
Bedankt voor je tip, heb morgen afspraak bij de gyn, ga dan gelijk even vragen. 

hoi allemaal,
hier ook zwanger van een oktoberbaby hij moet 26 oktober komen volgens de berekening. nu dus 24 weken zwanger van me eerste kindje alles nog erg spannend maar wat geniet ik van de bewegingen die ik nu voel. veder gaat de zwagerschap erg goed al beginnen nu wat kwaaltjes te komen zoals wat maagzuur en spierkramp in de kuiten in de nacht.

Vandaag toch weer naar het ziekenhuis ctg en echo (uitgebreid nam ze de tijd voor ook heel fijn) de kleine Had zich zo gedraaid dat ik der al 2 dagen niet had gevoeld op de echo gelukkig een heel bewegelijk meisje gezien ctg was ook goed! Gelijk haar opgemeten en blijkt ze wel wat aan de kleine kant te zijn veel last van harde buiken dus moet dat even in de gaten houden. 

Terug
Bovenaan