Uitgerekend oktober 2019

[quote quote=10221350]hoi allemaal, hier ook zwanger van een oktoberbaby hij moet 26 oktober komen volgens de berekening. nu dus 24 weken zwanger van me eerste kindje alles nog erg spannend maar wat geniet ik van de bewegingen die ik nu voel. veder gaat de zwagerschap erg goed al beginnen nu wat kwaaltjes te komen zoals wat maagzuur en spierkramp in de kuiten in de nacht.[/quote]
Welkom bij de groep :)
Fijn dat het goed gaat.. Heb inderdaad ook gemerkt dat je deze kwaaltjes er gratis bij krijgt. Ik heb bij de VK de tip gekregen voor magnesium tabletten tegen de krampen. Het scheelt echt de helft! Misschien ook iets voor jou.

@ Oktoberbaby: Wat fijn dat ze toch konden bevestigen dat de kleine heel bewegelijk is. 
Maar proberen goed je rust te nemen dan en hopelijk worden de harde buiken minder. 

Ik loop momenteel tegen 'goed bedoelde adviezen' aan en semi - bemoedigende uitspraken.. Kennen jullie dat ook? Vind het lastig ermee om te gaan.. Alles is al spannend genoeg. 
Bijvoorbeeld constant de opmerkingen 'Tsja alles voor het kind' of als ik aangeef slecht te slapen.. 'Dat wordt nog erger'. Of als ik me moeilijk kan ontspannen 'Dat wordt nog erger'. 
Of als ik wat in huis aan het schoonmaken ben 'Let je wel op, je moet nu ook om die kleine denken'. Terwijl ik juist alles in de gaten probeer te houden! Herkennen meer mensen dat?

Pfff ja, dat wordt nog erger, of iets als: “wees maar blij dat jeveen tweede hebt rondlopen”. Alsof ik nu niet mag klagen en het zo gemakkelijk heb omdat ik nog geen baby/peuter heb. Leave us alone ??

Precies dat Leoonie! haha fijn dat er meer zijn die dit herkennen. 
Voel ook altijd heel sterk de neiging om daar tegenin te gaan. 
Als je een keer durft te zuchten dan wordt er weer geroepen 'Jullie wilde zelf kinderen'. Het is nou niet alsof ik heel de dag in de bank hang.. Ik werk momenteel nog 40 uur, doe het huishouden en oja we zijn ook nog aan het verbouwen. 

Hallo dames,
Ik ben vandaag 26+3 en heb zondagnacht voor het eerst een harde buik gehad, man wat deed dat veel pijn. Sinds gisteren heb ik geregeld vreselijke pijn en steken in mijn rechter zij net boven mijn heup bot. Ik heb zwaar overbelast rugspieren en beginnend bekkeninstabiliteit ook licht de kleine in een dwarsligging.
Herkend of weten jullie wat dit kan zijn? 

Hoi allemaal,
Hoe is het met iedereen? Bijna de 30-weken aangetikt en ik vind het nu best snel gaan. Nog 6 weekjes werken en dan lekker met verlof. 
Kamertje is bijna af en ook de overige spullen zijn gister binnen gekomen. Het begint er nu echt op te lijken.. spannend!
Bijna geen klachen maar wel veel harde buiken dus even rustig aan met sporten etc. 
Succes allemaal nog!

Hier nu bijna 34 weken en dan zou mijn verlof dinsdag ook ingaan werk al sinds week 12 niet meer Dus beetje gek idee 
Bekken word helaas steeds minder en lopen word hierdoor ook steeds pijnlijker (waggelen is het nieuwe lopen)
De kleine ligt tot nu toe niet meer in stuit ben benieuwd of het zo gebleven is wel is ze nog aan de kleine kant volgens alles curves groeit op haar eigen lijn. Harde buiken heb ik ook veel dus elke dag wat rustiger aandoen wilt nog wel helpen eerlijk gezegd blij dat het einde nu nadert.
Nu de laatste hand leggen op.der kamertje en dan die schoonmaken en is alles klaar

Ik ben nu 31+6. Paar weken geleden last gehad van harde buiken en ben 1 uur per dag minder gaan werken (van 9 naar 8 uur per dag) en het was bijna meteen over. Verder mag ik eigenlijk niet klagen want heb afgezien van vermoeidheid en maagzuur eigenlijk nergens last van. Nu nog 2 weken werken en dan met verlof. Kijk ik eerlijk gezegd toch wel naar uit en hoop in die weken nog wel het een te kunnen doen. 

Terug
Bovenaan