Uitgerekend oktober 2019

Hier vandaag precies 30 weken, weer een mijlpaal behaald. Met mijn rug en bekken gaat het helaas steeds slechter en kan heel moeilijk lopen, zitten, opstaan elke beweging voel ik maar we gaan rustig aan door. 
De meubels, gordijnen en lamp voor de kleine staan en hangen maar daar is het ook mee gezegt, kleertjes liggen in dozen, maxi-cosi 3 in 1 em box staan ook klaar. De kleine dingen zoals badspullen moeten we nog halen.

Hier nog een oktober mama! Met bijna alles al in huis haha! Ik lees hier in dit dit topic veel harde buiken, hier heb ik ook last van helaas. Als ik niets doe gaat het wel, maar al bij een stukje lopen krijg ik er gelijk eentje. Heel vervelend, dus ik probeer het naast werk rustig aan te doen. 
Ik krijg ook extra groeiecho's omdat de beeb klein is. Nu met de laatste echo ook te horen gekregen dat het hoofdje wel echt een stuk te klein is :(. Nu over 2 weken een nieuwe groei echo. 

[quote quote=10223335]Precies dat Leoonie! haha fijn dat er meer zijn die dit herkennen. Voel ook altijd heel sterk de neiging om daar tegenin te gaan. Als je een keer durft te zuchten dan wordt er weer geroepen ‘Jullie wilde zelf kinderen’. Het is nou niet alsof ik heel de dag in de bank hang.. Ik werk momenteel nog 40 uur, doe het huishouden en oja we zijn ook nog aan het verbouwen.[/quote]
Oh ja de ongevraagde adviezen! Pff. Soms word ik daar ook een beetje moe van. of de 'in mijn tijd hadden we dat niet hoorrrr'. Ja maar dat betekend niet dat het niet een goed advies/product/handeling is!!

Wat fijn om te lezen dat het bij de meeste allemaal goed gaat! 
Hopelijk zijn de laatste weken voor de andere ook nog een beetje uit te zingen.. 

Hier morgen alweer 32 weken! Vind het super spannend. 
Nog 4 weken werken en dan kunnen we lekker met verlof. Het werken gaat nog prima maar kan wel steeds wat slechter slapen.. 
Babykamer is bijna klaar, deze week afwerken. We hebben verder alles al in huis dus dan kunnen we dat in gaan richten. 

We hebben trouwens vorige week een avond informatie avond gehad voor alles wat je wilt weten over de bevalling. Super interessant. Zeker aan te raden voor wie nog eventueel twijfelen.. 

Nu 34 weken en 1 dag sinds gister verlof! Al voelt dat gek om zo te zeggen aangezien ik natuurlijk al niet meer werk sinds week 12 ofzo maar toch een beetje een mijlpaal
Gister controle gehad en mevrouw is nu ingedaald ligt nog niet vast. 
Wat me wel opvalt is dat ik steeds minder zin heb in eten wat een drama is dat en maagzuur komt ook weer in volle glorie terug niet zo fijn, gelukkig slaap ik snachts nog als een roosje hoop dat zo te houden.
Wat adviezen betreft ene oor in andere uit, nog meest irritante is dat mensen zomaar aan je buik willen gaan zitten zonder het te vragen hou daar zoiezo al niet van en opdringerige schoonmoeders die het ook proberen maar draai dan weg van de week haar ook vriendelijk verzoeken om voor dat ze langs komt eerst wilt gaan bellen anders  staat ze hier dus 4x per week op de stoep.niet zoveel behoefte aan zelfs mijn moeder belt of het kan! Nou dat was even.jet klaag uurtje haha

Hoi hier ook een eerste keer moeder die op 16 oktober is uitgerekend. Alle kwaaltjes al gehad maar houd nu veel vocht vast en heel veel laat van maagzuur. De kleine meid wil nog niet omdraaien dus ben benieuwd wat ze komende week bij de 34 weken controle gaan zeggen of ze gedraaid moet ofzo en vamaf komende week ook verlof aangezien het moet als je voor de helft in ziekte wet zit. Vind het wel allemaal spannend zo alles voor de eerste keer en alles zo alleen moeten doen en regelen want de papa heeft nooit tijd voor mij lijkt het wel sinds ik zwanger ben heb ik het idee dat hij meer weg wil zijn dan bij mij terwijl ik echt geen vreselijk humeur ofzo heb. Hoe zit het bij jullie?

Hier alles goed, nog 4 weken werken en dan verlof. A.s. woensdag een groei echo omdat de baby wat aan de kleine kant is, gewoon even ter controle. 
@gebruiker10109454 wat vervelend dat je partner weinig thuis is, wellicht goed om dit aan te kaarten? Hier in ieder geval een hele lieve vriend die gelukkig rekening houdt met alles!

Terug
Bovenaan