Uitgerekend oktober 2019

Hoi! Hier morgen 34 weken, vanaf morgen dus ook met verlof, heel fijn, en spannend!
Mijn vriend is ook regelmatig oppad, hij heeft het gevoel dat het nu allemaal nog kan en dat het straks wel anders zal zijn, en dat is natuurlijk ook! Wij hebben het er samen over gehad, en afgesproken dat hoe dichter we bij de uitgerekende datum hij wel meer thuis/in de buurt zal zijn! Misschien kan je het ook bespreekbaar maken..?

@ Gebruiker10109454: 
Ik zou het ook zeker bespreken. Misschien speelt er bij hem wel iets anders in zijn hoofd of vind hij het ook spannend en is dat zijn manier om er mee om te gaan?

Hoe gaat het verder met de zwangere dames? 
Ik moet nog 9 dagen werken voor mn verlof.. Merk wel dat ik steeds meer 'last' krijg van dagelijkse ongemakken.. 
Sinds vorige week heeft het brandend maagzuur zich ook gemeld en ik voel me tonnetje rond (16kg aangekomen). 
Hebben jullie ook dat mensen steeds lachen en opmerking moeten maken als ze je weer zien? 
Dingen als 'Weet je zeker dat het er maar 1 is' of 'Die buik wordt ook met de dag groter'.. Soms kan ik het goed hebben en lach ik er zelf ook mee maar soms.. Ik heb ook een spiegel, ik sjouw die buik dagelijks mee dus ben me er ook zeker van bewust dat die steeds groter wordt.

Hier gaat alles goed, nu 35 weken dus begint nu toch wel spannend te worden. Heb verder last van carpaal tunnel syndroom, dus heb een heel doods gevoel in mijn handen. Dit is wel vervelend, maar verder heb ik een zwangerschap gehad zonder klachten dus mag niet klagen. Wel ben ik hier door eerder met verlof gegaan.. heb mijn eigen honden trimsalon dus kon het zelf inplannen. 
Hoe gaat het met de rest van de mama's? Over een paar weken hebben we onze wondertjes in onze armen.. ?

Hier vandaag 37 weken!.mijlpaal van mij mag ze ook echt al komen! Alles is klaar sinds vanochtend ook veel harde buiken en menstruatie krampen hopelijk is het het voor werk hihi hoe gaat het verder bij jullie?

Hoi dames! Hier nog een oktobermama (als het goed is want mijn uitgerekende datum is 7 oktober). 
Zelf ben ik vandaag 36+1 en heb sinds gisteren verlof! Had al wel lekker 2 weekjes vakantie van te voren opgenomen waar ik wel erg blij mee was aangezien ik slecht slaap. Hebben jullie hier ook zo'n last van? 
Groetjes Ingelou 

Hoi allemaal,
Hier 33+4 dus nog 2,5 week werken tot mijn verlof. Kijk er enorm naar uit! Gelukkig weinig klachten,lang staan en lopen lukt niet meer maar dat is het gelukkig dan ook. Begonnen met alles wassen zodat ik straks in mijn verlof echt kan relaxen ?
Slapen gaat gelukkig nog goed, wel wat lichter dan normaal maar nog geen last van mijn buik. Ik heb tot nu toe het geluk dat het een bescheiden buikje is, daar krijg ik dan weer opmerkingen over.. 
Nog tips wat we echt niet moeten vergeten in de voorbereiding?

@ Ellebelleke; Lastig dat je daar zo'n last van hebt maar wel fijn dat je je eigen uren kan bepalen! 

Wij zijn morgen alweer 35 weken.. Nog 6 dagen werken! 
Ik slaap al een tijdje slecht dus ik zal blij zijn als ik volgende week er niet meer persee uit hoef.
Alle kleertjes en beddengoed is al gewassen. Spullen voor de vluchtkoffer ook in huis, vanavond of morgen alles in een koffer doen. 

Wanneer gaan jullie het bedje opmaken etc ? Vangt het niet teveel stof als ik het nu allemaal al klaar zet?

Hallo mama ,s 
vandaag 36+1 gaat al opschieten ! Kwaaltjes worden nu wel erger , krijg overal maagzuur van , en heb bloedarmoede nu tabletten gekregen van de vk ik zat al extra aan de floradix en roosvicee ferro maar toch een een waarde van 5,4 :( voel me af en toe erg zwak en heel licht in mijn hoofd . Schijnt daardoor te komen ! Had het na mijn 1e zwangerschap alleen daarna dus dit is even anders ! 

Ik heb wel al alles klaar en opgemaakt ? dan maar evt nog een x wassen iets met nesteldrang ! 
Hoe gaat het verder met jullie ? Ook slecht slapen , veel plassen en een beetje vocht aan het vasthouden ? 
Liefs 

Terug
Bovenaan