Uitgerekend oktober 2019

Hallo, 
Hier nog een oktober mama. En nu ik met verlof ben (al even) en niet altijd meer volledig energie heb merk ik dat ik steeds vaker op het forum ga kijken. Dus bij deze een berichtje. ? 

Vandaag 36+5 het word langzaam aan spannend! Zelf voor mijn verlof wat rugklachten die wel beter te doen zijn nu ik verlof heb. Toevallig ook sinds enkele dagen last van het carpaal tunnel syndroom niet heel ernstig gelukkig maar kan af en toe vervelend zijn. 
Slecht slapen gaat tot nu toe wel merk wel dat het dus de ene dag meer geven is en de andere dag of dagen echt even bijkomen kwa vermoeidheid. Ach ik neem het maar zoals het komt. 
Zijn jullie er verder helemaal klaar voor? 
Ik ben bezig met de laatste schoonmaak/opruim klusjes, en daarna beginnen we vast weer opnieuw haha! En heb nog wat enveloppen te schrijven. 
Verder echt alles klaar en in huis. Dus vooral relaxen en leuke dingen doen en stiekem ook een beetje in spanning af wachten. Groetjes! 
Verder

Maagzuur is hier nu ook vooral savonds aanwezig, begin nu ook slechter te slapen snachts moet veel plassen en soms wakker van wat kramp en moet nu ook wennen aan zn hoog bed haha!
Hou alleen beetje vocht in mn voeten vast eind van de dag op zo ergst daarna zakt het weer af.
Nesteldrang is erg aanwezig alles moet schoon en opgeruimd zijn haha!
Ben nu 37 + 3 en het rommelt nu al paar dagen, kan natuurlijk ook nog heel wat weekjes aanhouden

Lees veel herkenbare verhalen. Bij mij gaat het slapen beter sinds ik verlof heb en mijn maagzuur wordt al een stuk minder, bij de apotheek hadden ze al aangegeven dat het minder zou worden als de baby zou gaan indalen. 
Vanochtend heb ik een versiepoging gehad, omdat ze nog in een stuit lag. Dit is helaas niet gelukt omdat ze met d’r kont al aan het indalen was. Volgende week de opties van een stuitbevalling of keizersnede bespreken. Weet al voor 99% zeker dat ik voor een keizersnede wil gaan. Dan krijgen we volgende week ook meteen een datum te horen.
voor iedereen succes met de laatste loodjes.

Hallo mama's! Hier ook een oktober mama. Ben 9 oktober uitgerekend ? dus nog 3,5 week te gaan. Al mag ik er voor kiezen om eerder te bevallen door middel van inleiden. Ik ben er goed klaar mee (2e zwangerschap, 1e zwangerschap was voor mijn gevoel veel makkelijker). Slaap slecht heb beweeg moeilijk door mijn grote buik.. 
Succes allemaal! Ben benieuwd of we eerder bevallen.. 

Leuk dat dit forum weer actief is!
Hier nog een oktobermama! (14 oktober uitgerekend, a.s maandag 36 weken) Ben al lekker met verlof, heb tot nu toe weinig kwaaltjes opzich, energie is wel wat lager dan afgelopen dagen, en de kleine man is nog niet ingedaald/ligt vrij hoog dus af en toe wel wat sneller kortademig! Maar ik doe het nu gewoon lekker rustig aan;) Lang leven netflix! (Als er nog iemand kijktips heeft hoor ik het graag!) 

Heerlijk netflix! 
Vooral zo tijdens de vroege ochtenden. Wanneer ik 's ochtends ook maar even langer wakker ben dan 10 minuten dan gaan die hersenen van mij op volle toeren en moet er dus uit!  Dus dan maar een lekker uitgebreid ontbijtje met Netflix. 
tips, naar wat voor iets ben je op zoek? 

Haha herkenbaar, Yne;)
Ik kijk nu seizoen 3 VisaVis. Orange is the new black heb ik ook gezien, en La casa de papel heb ik ook gezien!
Hier vandaag 36 weken, spannend! Zijn er nog meer dames die het spannend vinden? En dan vooral het bevallen.. zo benieuwd hoe het zal gaan, en wanneer...

Nu 34 weken dus nog 2 weekjes werken, gaat inderdaad wel spannend worden. Mentaal zat ik er vannacht even doorheen, ik voelde mij wat down en was bang dat dit niet meer weg zou gaan. Hebben anderen hier ervaring mee? Zullen ws de hormonen zijn... 

Terug
Bovenaan