Uitgerekend oktober 2019

@anoniemJP ik ben nu 36+5 en ik moet zeggen dat ik elke dag zo een moment heb. Je bent niet de enige. Mijn veranderde lichaam mijn kwalen mijn ongeduld.. Is dit je eerste zwangerschap? Ik leef echt van afspraak tot afspraak. En mogelijk word ik door de hele situatie ingeleid met 38 weken.. 
Zijn hier dames die ontzettend last hebben van hun ribben? Het is soms niet meer te doen vooral savonds. Net alsof ik geen lucht meer krijg. Elke dag denk ik zal ik het ziekenhuis bellen omdat ik af en toe echt naar lucht moet happen maar ze zien me al aankomen. Iemand tips wat betreft houding etc?

@lale De Vries Albayrak inderdaad mijn eerste zwangerschap. Spannend want word je dan ingeleid vanwege die gevoelens?
Nog geen last van mijn ribben, lijkt me erg vervelend! Helaas dus geen tips voor jou. Succes!

Hi allen,
Hier nog een oktober mama (to be). En met name hi @lale ik heb oom last van mn ribben en kortademigheid. 

Ik ben 34+2 weken, mijn placenta is groter door een royale hoeveelheid aan vruchtwater.  Dus ik weet hoe naar de ribben zijn. het helpt mij heel erg om focus oefeningen te doen. En met name de focus te leggen op mijn ademhaling, waarbij ik naar zowel mij  buik als mn flanken adem. Dat geeft ruimte. Sterkte!!
Groetjes Lianne 

He Oktober mama’s
Wie herkent zich in menstruatie achtige klachten, misselijkheid en maagzuur? 
ik ben nu 36+3. Net met verlof, maar vind het wachten op het moment dat ons meisje zich meld verschrikkelijk. 
Iemand tips op de tijd te doden? 

x

HoiHoi!
Ik had afgelopen nacht ook wat last van menstruatie achtige pijn, vanochtend en vandaag overdag niks meer, (heb ik wel vaker 'snachts, meestal even plassen en dan gaat het weer) maagzuur verschilt bij mij echt per dag, gister wel, vandaag niet! Ik vind het wachten ook lastig, het liefst wil je gewoon een datum hebben dat je weet, en Dan gaat het gebeuren! Afleiding zoeken wisselt bij mij per dag, vandaag de ochtend even lekker naar buiten geweest, even gewandeld en vanmiddag netflix! Probeer nu ook wel bewust mn rust te pakken, we hebben de energie straks hard nodig! 

Beetje laat maar alsnog gefeliciteerd allemaal! In verwachting van ons 2e wondertje en uitgerekend 29 oktober.
Sinds paar dagen soms wat last van steken in de schaamstreek/bekken.. herkent iemand dit?

Hoi meiden , 

Hier ook veel krampen en gerommel vandaag 37+4 nog ontzettend veel maagzuur en ook herken de pijn in je ribben en het kortademige vooral na het eten en in de avond . Volgens de vk drukt je maag dan weer op alles en het zit al zo krap ! 
Verder af en toe wat lichte hoofdpijn niet zo erg dat ik er iets voor moet innemen , maar komt af en toe op . Misschien wel verandering in hormonen . Verder slechte nachtrust , dus probeer overdag wel wat rust te pakken , al is dat lastig met die enorme nesteldrang en mijn dochtertje die ook aandacht wilt ! Morgen weer op controle ! Ben benieuwd ! 
Hopen dat de staaltabletten iets geholpen hebben ! 
Fijne dag ! 
Liefs 

Hai dames,
Vandaag precies 38 weken. Ik merk dat ik wel wat sneller vermoeid ben. En iets prikkelbaar de afgelopen dagen. Echt een beetje meer in mezelf aan het keren. Ook heb ik de afgelopen 2 dagen tijdens een wandeling(etje) wat steken gehad die wel een kwartier aanhielden en in dat kwartier ook afnamen, eerder nog niet gehad dus ga ervan uit dat het voorwerk begonnen is spannend wel! Al ga ik er ook maar vanuit dat het nog zo'n 3 weken kan duren dan valt het alleen maar mee.
Hoe gaat het met jullie? 
Groetjes! 

Terug
Bovenaan