Uitgerekend oktober 2019

Kimberly, ik begreep van de verloskundige dat die steken kunnen komen door het indalen maar ook door bekkeninstabiliteit. Ik ben zelf uit voorzorg naar de fysio gestuurd, maar ik heb gelukkig geen last van bekkeninstabiliteit. Wel oefeningen gekregen om het wat soepeler te houden. Ik zou het voor de zekerheid even navragen bij de verloskundige.
Met mij gaat het verder goed. Vanochtend gebeld door het ziekenhuis voor de datum waarop mijn keizersnede gepland staat ivm stuitligging. Rare gewaarwording dat ik zeker weet dat ze er over 2 weken is. Helaas is de operatie wel pas in de middag, wordt dus een lange ochtend. Ik ben benieuwd hoe het met de nesteldrang is bij iedereen. Zelf totaal geen last van.

Morgen 39 weken, rommelt nu al 2 weken we gaan merken wanneer het doorzet.
Helaas is slaap snachts nu ver te zoeken en is het maagzuur ook weer terug.
Merk ook dat ik echt aan het concunen ben en niet meer tegen drukte kan.

Hier ook erg terug getrokken.. slaap slecht en ben alleen maar met de bevalling bezig. Lastig als je er nog 1 van 2 jaar hebt rondlopen. Volgende week dinsdag is het zover voor mij (word dan ingeleid). Officiële datum is 9 oktober.. heb me veel ingelezen over een vagina bevalling en de inleiding en denk laat maar komen.. wordt de eerste keer dat ik het op de natuurlijke manier ga doen.. 
De laatste weken we kunnen dit meiden!
Liefs

Oh spannend dat je nu een datum weet!

Hier gaan ze dinsdag als ze er dan nog niet is op de uitgerekende datum kijken of ze me al kunnen strippen. Ben heel erg benieuwd 

Super spannend allemaal ! Ik ben vandaag 38+1 , maagzuur is niet te doen en kom daardoor heel slecht en laat in slaap . Dan krijg je een baby met veel haar zeggen ze toch ??! Ik slaap nu soort rechtop in allemaal kussens . 
Verder nog veel gerommel en steken , en in de avond is mijn buik echt kei en keihard . Helemaal aangespannen en pijnlijk . Kennen jullie dit ook ? 
Liefs 

Ik ben ook al aan het aftellen, al zit ik pas op 37 weken. Slapen is een drama en het maagzuur herken ik ook. Al doen rennies het gelukkig wel goed. Nog tips om de laatste weken uit te houden? Met een beetje pech duurt het namelijk nog wel even... 

Hier beginnen de spanningen ook steeds meer te komen, en dan vooral hetgene van.. Wanneer gaat het beginnen (nu 37+4). Merk dat ik ook helemaal in een cocon zit, (alleen nog maar met dat bezig zijn) hebben meer mensen dat...? Ook merk ik dat ik het steeds "spannender" vindt om van huis te gaan.. (bang dat het dan gaat beginnen) herkennen meer mensen dit? 

Hallo alle Oktober mama’s. Ik was uitgerekend op 10-10 maar ik hen inmiddels al bevallen van een gezond kind met 37w+1d. Bevalling was zo zwaar en de ontsluiting bleef bij 9cm hangen. Na 5 uren wachten voor de laatste cm werd het keizersnede. Nu nog heel veel pijn maar ik ben zo blij dat ik mijn kind gezond ter wereld heb gebracht( heel veel klachten tijdens de zwangerschap). Voor alle oktober mama’s: heel veel succes met de laatste loodjes! 
Groetjes Mimi

Terug
Bovenaan