Uitgerekend oktober 2019

[quote quote=10250011]Van harte gefeliciteerd Mimi! Jongen of meisje? is de keizersnede meegevallen? Die van mij staat gepland voor 7 oktober, maar ben het wachten wel zat.[/quote]
Hoi het is een jongen. Over de keizersnede vond ik erg meevallen, het duurde maar heel kort en je hebt zo je baby in je armen. Ik moest 2 dagen in het ziekenhuis blijven hoor nacontrole. Daarna thuis rustig aandoen. Het scheelt ook per persoon hoeveel pijn je voelt. Hoop dat het bij jou alles goed gaat! Heel veel succes!

Hallo allemaal,
Naar een tijdje niet actief te zijn geweest hier een berichtje. Gisteren is met 36+0 weken zwangerschap onze zoon geboren. We maken het allebij goed en de kleine is door de kinderarts helemaal gezond verklaar. Net zijn eerste flesje gegeven en dat was zo bijzonder. 
De bevalling ging mega snel, de harde buiken begonnen om 15:30, om 18:15 naar de beval kamer en om 18:45 lag de kleine al bij me, binnen een halfuurtje en maar 3 pers weeën gehad. 

Gefeliciteerd Mimi en Elena! Geniet van jullie prachtige kindjes!

Morgen de uitgerekende datum vanacht wakker geworden met krampen die goed zeer deden ergens had ik de hoop van zet het nu echt door maar na 3,5 zakte het toch weer af en ben ik in slaap gevallen nu wel steeds harde buiken dus ben benieuwd!
Hoe gaat het verder met iedereen?

Gefeliciteerd Mimi en Elena ! Wauw jullie kindjes zijn er gewoon al ! 

Ik ben 10-10 uitgerekend , het rommelt al een paar weken en ik verlies wel wat meer slijm/ afscheiding dan normaal . 
Verder veel harde buiken en gevoelige liezen en bovenbenen . 
Hoe gaat het met jullie ? 
Houden jullie het nog vol ? Ik merk dat het steeds ietsje zwaarder word.. wij hebben een bovenwoning dus moet 2 trappen op . Als ik dat nu doe met boodschappen ben ik gewoon 20 min aan het bijkomen ? en over mijn nachtrust maar te praten ! 
Verder beginnen de ijzer tabletten te werken vandaag controle gehad , was 5,1 nu 6,8 dus ben ik heel blij mee :) 
liefs Jenna 

Gefeliciteerd Mimi en Elena! Fijn om te e horen dat alles goed gaat met jullie kindjes. Lijkt me wel spannend om al bij 36wk te bevallen. 
Hier ook ongeduldig aan het wachten. Nog weinig echte pijnlijke harde buiken, maar ben dan ook pas 38+1. Ik probeer toch maar afleiding te zoeken en met mensen af te spreken. 

40 + 1 hier nu , gister gestript had 1 cm ontsluiting de krampen die ik al had zijn er nog steeds nu soms iets meer ben benieuwd of er binnen de 24 uur nog iets gaat gebeuren 

Terug
Bovenaan