Uitgerekend oktober 2019

Gefeliciteerd Mimi en Elena! Geniet van jullie kleintjes en goed om te horen dat het allemaal goed gaat.. 
Hier nu 38+4, merk ook dat het allemaal zwaarder wordt met lopen enzo. Laatst van mijn bekken en benen. Merk dat ik er wel een beetje klaar mee ben, ben gewoon erg nieuwsgierig naar ons kleine meisje! 

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes Elena en Mimi! Geniet ervan! 
vandaag 39+4 En nu al 2-3 dagen last van een opgezette harde buik, met tijden ook last van mijn onderrug en af en toe wat misselijk.
Van mij mag het lekker doorzetten maar ben benieuwd het is nu nog te constant en eigenlijk geen tussen Opa en dus vooral voorwerk gok ik. 
Herkennen anderen dit? Vandaag was even een wat mindere dag maar andere dagen kon ik nog wel aardig vooruit. Misschien ook te druk geweest. 
Herkennen anderen dit? 
Hoe gaat het bij de rest? 

Ik lees mijn spelfout. 
Mijn autocorrect is alvast aan het wennen aan nieuwe woorden denk ik, haha. 
' Die harde buiken hebben dus nog geen tussenpozen. 

[quote quote=10251600]Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes Elena en Mimi! Geniet ervan! vandaag 39+4 En nu al 2-3 dagen last van een opgezette harde buik, met tijden ook last van mijn onderrug en af en toe wat misselijk. Van mij mag het lekker doorzetten maar ben benieuwd het is nu nog te constant en eigenlijk geen tussen Opa en dus vooral voorwerk gok ik. Herkennen anderen dit? Vandaag was even een wat mindere dag maar andere dagen kon ik nog wel aardig vooruit. Misschien ook te druk geweest. Herkennen anderen dit? Hoe gaat het bij de rest?[/quote]
Hier nu 40 + 2 ik herken zeker het voorwerk dat is bij mij al 3 weken zo als ze er morgen nog niet is gaan ze morgen weer strippen vandaag wel veel gerommel sinds eind van de middag dus wie weet

Goedemorgen allemaal. Ik ben pas in Feb. uitgerekend maar leed iedere maand alle geboortes en bevallings verhalen. 
Gefeliciteerd voor degene die al bevallen zijn en sterkte voor de rest met laatste loodjes.
Wij hebben zelf al 2 kindjes en nu de 3de onderweg. 
Als ik raad kan geven doe ik dat graag en als ik tips krijgt vind ik dat heel fijn. Ik lees lekker met jullie mee.

Hoi allemaal 
ik herken wel wat je schrijft Yne , ik voel me ook niet zo lekker met vlagen hoofdpijn , misselijk gewoon blegh niet fit . Ik ben 39.1 word in de nacht wakker met een keiharde pijnlijke buik . 
Gekke klachten allemaal aan het einde , net alsof al je energie op is :) 
Andere momenten barst ik van de energie , maar zoals nu wil ik alleen maar slapen ! 
Liefs 

Helaas heeft her niet doorgezet maar voel me toch echt anders dan normaal, heb nu ook een klein beetje bloedverlies wat ook kan duiden op een begin van de bevalling verloskundige ieder geval ingelicht 
Straks nog maar even lekker onder de douche zitten en vanmiddag weer naar de verloskundige 

Terug
Bovenaan