Uitgerekend september 2017

Hoi hoi!

Hiervoor ging geloof ik iets fout met plaatsen;

Ik ben net als jullie in September 2017 uitgerekend, en dacht zal eens een kijkje nemen hier! Nu 16 weken zwanger en helaas nog niets gevoeld, maar wacht er met smart op! Vorige week geslachtsbepaling gehad maar het kindje lag niet goed voor de echo om het 100%vast te kunnen stellen, maar de echoscopiste denkt voor 80% jongen! We zullen tot 20 weken echo moeten wachten tot we bevestiging krijgen, erg spannend!! Leuk om een beetje met iedereen mee te lezen hier en te lezen hoe het jullie allemaal verloopt tot nu toe.

Fijne avond!

groetjes Danielle

Hallo.  Leuk om al jullie verhalen te lezen. Ik ben 22 september uitgerekend en heb 8 april geslachtsbepalings echo gehad ik was toen 16+1 weken.  En wij krijgen een dochter!

Toch ben ik soms bang dat ze het niet goed heeft gezien en bij 20 weken het ineens een jongetje blijkt te zijn.   Meer mensen die graag wilde weten wat het word, maar nu ze het weten bang zijn dat het verkeerd gezien is?

Of is het met 16 weken wel echt  met zekerheid te zeggen wat het geslacht is..

Ah, ik snap het Lisette. En ik snap dat je het eng vindt, maar toch fijn dat ze extra goed naar je kleintje kijken. En misschien kan je het omdraaien. Hoe fijn is het als alles er goed uit ziet op de echo? :)

Maar tja, blijft toch spannend he ;-) Heb ik ook.

Gefeliciteerd Babette, Danielle en Fabienne!!!

Voor degene die al weten wat het wordt. Konden jullie het zelf op de echo duidelijk zien? Ik wil het namelijk niet weten, maar ben bang dat ik het dan zelf bij toeval zie. Maar ik hoorde ook dat het toch wel erg lastig is om te zien.

Ik was gisteren weer op controle bij de verloskundige en weer helemaal goed gekeurd. Nu op naar de 20 weken echo over twee weekjes :)))

@essjes daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, laten we uitgaan van het positieve en gaan voor goed nieuws :) En hopelijk komen we dan eindelijk te weten of het een jongetje of meisje is...

Fijn om te lezen dat bij je controle weer alles helemaal goed was! En grappig dat je het een verassing wilt laten wat het geslacht is van de kleine, nog een extra spannend nieuwtje wanneer de kleine er eindelijk is :) Voel je de kleine al? Of moet je het voor nu echt hebben van de bewegende beelden op de echo?

<span style="line-height: 1.5;">@fabienne volgens mij is t vrij goed te zeggen bij 16 weken.. Dr zijn zelfs echo's waarvan ze zeggen dat t bij 12 a 13 weken al te zien is! Maar ligt aan de ligging van de kleine.. maar bij de 20 weken echo kan je in ieder geval zeker zijn dat ze goed zitten ;)</span>

<span style="line-height: 1.5;">@danielle wat leuk een kleine jongen dus voor jullie :) Moet eerlijk zeggen dat de eerste bewegingen soms net lijken op kriebel of gasbelletjes, dat je ff twijfelt of t niet je darm is hihi.. Komt vanzelf ;) voor je t weet draait ie , schopt ie en zie je je buik alle kanten op gaan :)</span>

Spannend hoor meiden! Wel allemaal lekker met verlof in de zomer hihi

Ik voel 'um!!!! ...of haar :)))))

Hoe bijzonder is dat. En ook zo raar tegelijk. Maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat dit niet mijn darmen zijn hoor :)

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets plaatste. Ik ben vandaag 17+1 weken zwanger. Inmiddels ben ik alleen nog maar ochtenden misselijk,  maar ik hoef niet meer over te geven,  gelukkig. Ik heb me echt tot de vijftiende week elke dag beroerd gevoeld.

We hebben 4 mei de 20 weken echo en dan weten we ook of het een jongen of een meisje is, zo leuk! Onze combinatietest was goed.

Ik voel de kleine ook al regelmatig!  Heel bijzonder,  maar nog steeds moeilijk voor te stellen dat er een kindje in zit, hebben jullie dat ook?

Groetjes, Kim

Oh dat heb ik ook Kim. Kan me er echt niks bij voorstellen. Nog steeds zo onwerkelijk.

Wel fijn dat je misselijkheid is afgenomen. Ik merk dat ik nu meer energie heb. Erg fijn.

@kimmie84 fijn om te lezen dat je niet meer zo misselijk bent. Klinkt inderdaad bekend in de oren, hier inmiddels ook alleen de ochtenden een "blegh" gevoel..

En inderdaad, blijft onwerkelijk dat er een klein wondertje in je buik zit heh. Wanneer ik hem/haar voel bewegen denk ik o ja, maar alsnog besef ik t me ook nog niet volledig.

Hebben jullie al een zichtbare buik? Ik krijg continue de vraag of er geen 2 in zitten (not funny) want heb al een aardig zichtbaar buikje...

Terug
Bovenaan