Uitgerekend september 2017

<p style="text-align: left;">@ mael</p>
<p style="text-align: left;">jaaaa leuk he ! Hij is ook zo aardig en legt alles zo leuk uit!</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb 12 juni een pret echo bij dokter papa..</p>
<p style="text-align: left;">ben heel nieuwschierig hoe ons meisje er uit ziet..</p>
<p style="text-align: left;">Gelukkig is met jullie meisje ook alles goed!</p>
<p style="text-align: left;">Wanneer is jou uitgerekende datum?</p>

Hoi iedereen, wat knap om te lezen dat jullie zo sportief bezig zijn. Ik ben op t moment niet zo actief, maar wel inmiddels opzoek naar een activiteit om een beetje m'n conditie op pijl te houden... maar geen idee waar ik t hier in Rotterdam moet zoeken.

Gisteren de GUO echo gehad en alles was helemaal goed! Zo bijzonder om alles zo gedetailleerd te zien, alles werd echt ff uitgelegd gelukkig waar ze nou precies naar keken... We weten ook eindelijk dat we dus een kleine meid verwachten! Zo bijzonder :)

Succes allemaal, nog een paar maandjes :)

Wat fijn al die goede echo's :)

Zelf lukt het sporten wat minder goed en dat doe ik dus minder vaak. Ondanks dat sport ik nu nog 2-3 x per week. Twee keer personal training, meestal krachttraining op het moment en 1x yoga. Als het lukt probeer ik meer te doen. Maar dat is alleen de vorige twee weken gelukt en momenteel is er geen yoga tm begin mei. Dus dat is wel jammer.

Ik zag wel bij de verloskundige foldertjes over zwangerschapsyoga dus die zal ik maandag eens meenemen als ik daar ben voor de echo. En ik hoorde ook over zwangerschapspilates wat 1 van de nieuwe trainers van mijn sportschool geeft. Dus dat lijkt mij ook wel een optie. Morgen heb ik toevallig personal training van haar dus ik ga vragen of zij dat met mij wil doen zodat ik er even kan kijken of ik dat vind. Ging 1x per week naar pilates toen ik nog energie had namelijk. Dus het lijkt me wel leuk.

Waar ik r'dam woon je Lisette? Ik zelf in noord namelijk.

Er zijn wel behoorlijk wat meisjes in aantocht he? Of lijkt dat maar zo?

Ik zit zelf in de zorg en daarbij hoort jaarlijks de het volgen van alle reanimatielessen van alle leeftijden dus ik ben wat dat betreft ook onder de pannen. Zou het ook iedereen aanraden hoor om te doen. En ook echt herhalen, want dat helpt zoveel om het beter te onthouden.

@ lisette

ik vind het zwemmen heerlijk en de meeste zwem baden hebben online een rooster en bij de meeste kun je dus wel zwangerschaps zwemmen volgen ..

ik zelf ben niet echt heel sportief en zwemmen is voor mij precies genoeg qua inspanning en ook leuk natuurlijk dat je met allemaal zwanger zwemt ...

@essje    Jeetje nu nog 3 x in de week ging je eerst 3 x per dag dat je t niet zo veel vind

@essjes wauw wat super dat je nog zoveel sport! Ik begrijp dat t voor jou als minder voelt omdat je meer sportte, maar als ik maar 50% deed van wat jij doet zou ik veel fitter zijn! Hihi. Ik woon zelf in het centrum van Rotterdam :) Pilates lijkt mij ook wel wat, goed voor lichaam en geest lijkt me zo en je rekt natuurlijk ook ff al je spieren goed ermee... Dat kan bij mijn inmiddels vast geroeste lichaam ook geen kwaad haha :)

Ik lees ook inderdaad veel meisjes hier in de blog! Gezellig :)

<span style="line-height: 1.5;">@nikki zwemmen is inderdaad ook geen gek idee, ga me maar eens ff in de omgeving oriënteren. </span>

@lisette    Ja ik ben zelf voor m'n zwangerschap niet echt een sporter geweest   Vaker wel als de zomer er aan kwam hahaha maar ik vind het al gauw te veel... dus zwemmen vind ik echt super lekker !

Pilates lijkt me ook wel wat ja of zwangerschaps yoga ofzo..

ik krijg trouwens ook een meisje!! Dus indd meisjes maand blijkbaar hihi

mn vriend en ik kunnen echt nog geen naam bedenken vind het zo ontzettend moeilijk!

We willen graag een Hebreeuwse naam aangezien mijn vriend joods is.. maar het hoeft niet perce...

ik heb afgesproken met hem dat we gewoon een aantal namen bedenken en haar pas een naam geven als we haar zien.. en als we een beetje bij zijn gekomen van de bevalling ik wil haar eerst even bekijken en voelen wat bij haar zou passen..

dus we wachten het af misschien als ze er is dat we gelijk denken ja jij bent echt een ... misschien komen we er pas na een paar uur achter we zien t wel

Terug
Bovenaan