Uitgerekend september 2017

Ik heb denk ik het geluk heb dat mijn vriend al kinderen heeft en daardoor zit hij en ook zijn kant van de familie (dit wordt kleinkind nr 11 daar) goed in de babyspullen. Meer vrienden met kinderen.

Aan mijn kant is het een stuk minder goed bedeeld aangezien dit mijn ouders hun 1e kleinkind wordt. En zelf weinig vrienden met kinderen heb. Maar de kringloop en marktplaats doen het m.i. ook prima ;-)

Maar sowieso zijn de spullen van Stokke echt heel erg gaaf! Maar inderdaad erg prijzig.

Iemand nog advies m.b.t. bh's? Alles zit vervelend, ook de bh's die ik heb gekocht.

@gebruiker wat heftig zeg!!

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad, en volgende week moet ik naar de gyneacoloog.. ons kleine meisje heeft een erg dik buikje en ze vertrouwd het niet genoeg om het zo te laten gaan.  Ze maakt zich ook niet heel erg zorgen anders had ze ons dirdct naar het VU ziekenhuis gestuur maar wil het toch extra laten nakijken.

ook het hartje slaat elke 5 a 6 slagen een slag over. Dus ook dat word nagekeken. Dus nog even een paar dagen in de stress.

Wij hebben onze babykamer besteld bij basiclabel.nl ik ben verliefd op die spulletjes zo mooi.  Wiegje lenen we van mijn zus waar ook mijn neefje in heeft gelegen.   Verder hebben wij de Mutsy Evo kinderwagen aangeschaft

@esjess

super handig dus zo een grote familie!

@mael

vervelend dat je nog even in spanning moet zitten.. maar gelukkig vond ze het niet nodig om alarm te slaan dus dat is wel een goed teken hoor!

Wat spannend Mael, maar wat Nikki zegt. Je hoeft er niet met spoed heen. Dus duimen dat het een vals alarm is en alles oke is.

Weet iedereen al of het straks de borst of de fles wordt voor jullie kleintje? Ik wil graag de borst geven. Dus ik hoop dat dit lukt. Afgelopen weekend het boek de melkfabriek uitgelezen. Heel leuk geschreven en informatief. Maar dan wel op een praktische manier zodat je er wat aan hebt.

Iedereen fijne koningsdag morgen.

@essjes wat fijn dat je zoveel kan lenen. Helaas is aan mijn kant van de familie iedereen al uit de luiers etc en m'n man z'n kant daar is dit t eerste kleinkind.. maar gelukkig veel tweedehands te vinden, zelf vind ik de app Reshopper hiervoor echt ideaal!

Wat betreft tips voor bh's loop ik daar ook mee te stuntelen.. heb van die makkelijke hemd/bh achtige dingen gehaald bij de hm. Simpel en geen beugels die prikken en doen.

<span style="line-height: 1.5;">@mael ff spannend dus nog, maar zoals de dames al voor mij zeggen is t inderdaad een goed teken dat er geen spoed bij geboden is. Ze willen het alleen ff goed controleren. Laten we ervanuit gaan dat ook met jouw kleine alles helemaal goed komt, ondanks dat ik me kan voorstellen dat t ff spannend is voor jullie.</span>

O ja, betreffende borst of fles hoop ik borst voeding te kunnen geven. Wie heeft hier nog meer last van reeds lekkende tepels? Ik heb dat dus sinds 2 weken dat er doorzichtig vocht uit komt zo nu en dan... erg bizar...

Ik hoop borst voeding te kunnen geven kijk er niet echt naar uit maar als t lukt is t mooi mee genomen lukt het niet ga ik er niet een heel ding van maken...

verder nog geen lekkende borsten maar ik ben nu bijna 19 weken weet niet bij hoeveel weken het ongeveer hoort te gebeuren...

en m'n moeder belde me vandaag die was dus bij de lidel of de Aldi dat weet ik niet meer en die hadden dus voedings bh's ze zou het voor me mee nemen dus ben benieuwd.. ik heb zelf bij kruidvat een soort sport bh gekocht met een klein vullingkje er in was 5 euro en zit heerlijk hij zit in in een harde verpakking

Ik ben nu 21 + 1 weken, en bij mijn begon t ongeveer 2 weken geleden... maar het verschilt echt per persoon. Veel krijgen het pas na de bevalling, alleen toevallig bereiden ze bij mij nu al voor..

Goede tip, zal zelf ook ff kijken bij lidl of aldi. Wil er niet al te veel geld aan uitgeven aan zo'n bh, dus dit soort dingen zijn dan mooi meegenomen. Ben zelf ook echt fan van die soort van sport tops, zit gewoon lekkerder. Geloof dat ik er 2 had bij h&m voor 19,95, heb een zwarte en een witte.

Ik had gelezen dat er inderdaad al wat melk uit je borsten kan komen tijdens de zwangerschap. Bij mij is dat nog niet gebeurt en ik ben nu 20 + 5 wk zwanger. Maar ja, zegt ook niks misschien. Want ik neem aan dat de een het wel en de ander het niet heeft. Lijkt me wel een rare gewaarwording. Beetje onhandig ook. Ze groeien overigens wel weer op het moment. Gaat echt met fases heb ik het idee.

En jullie buiken? Groeien die ook al flink? Of valt het mee?

Ik heb inderdaad mazzel met die spullen hoor. Erg fijn is dat.

Goede tip van die app Lisette. Ga ik ook eens kijken.

Terug
Bovenaan