Uitgerekend september 2017

@nikki dat sporten net voor de zomer komt mij ook wel bekend voor ja hahaha.

Maar ben bang dat ik m'n gewichtstoename van nu niet makkelijk weg sport, dus moet echt ff minimaal 2x in de week wat gaan doen nu...

Heb ff gekeken hier in de omgeving en zie dat er 3 zwembaden zijn in Rotterdam die zwangerschapszwemmen hebben, dus daar ga ik dan maar voor! Alleen wordt t lastig in m'n 1tje binnen stappen bij een groep vrouwen die natuurlijk nu al wel een vast groepje zullen hebben gevormd... Maarja, doe t natuurlijk voor m'n eigen gezondheid altijd nog en die van m'n kleine :)

Wat leuk dat je ook een meisje krijgt! In het hebreeuws zijn er aardig wat leuke, pittige naampjes. Ik snap inderdaad dat je eerst haar wilt zien om te kijken welke naam echt passend is.

Wij gaan zelf voor een islamitische naam, ik ben namelijk getrouwd met een Marokkaanse man :) Deze naam hebben wij echter al een paar jaar haha omdat we al langer probeerden zwanger te raken. Ik kan echt niet wachten tot ze er is :) zo benieuwd hoe ze eruit ziet... mijn Hollandse blonde koppie of toch de donkere krullen van papa hihi.

Hi meiden!

Ook wij krijgen een meisje, aanstaande vrijdag hebben we onze 20 weken echo, dan ben ik officieel 18 weken en 5 dagen.

De kinderkamer is besteld en ook ben ik uit de kleuren. De naam laat nog iets langer op zich wachten want ook wij vinden dit moeilijk.

Ik doe gewoon aan banen zwemmen, heerlijk om te doen en boek al lekker vorderingen.

Kan niet wachten om haar weer even te zien!

@ lisette

ja ik zwem samen met een goede en dus ook zwangere vriendin dus ik snap t wel dat je t een beetje moeilijk vind om alleen te gaan..

maar in onze groep praat ook bijna iedereen wel met elkaar ..

komt goed!

Ja spannend he ik wil die van mij ook zo graag zien..

heb wel een 4 d echo gepland dus dan zie je wel een beetje iets neusje mondje etc super spannend

Hallo allemaal,

Ik ben 15 september uitgerekend. Wij krijgen een meisje! We hebben al twee zoontjes (eerste kindje is na 21 weken zwangerschap geboren en na een paar uur overleden, tweede kindje is nu 14 maanden). Ivm complicaties bij ons eerste zoontje hebben we met 16 weken een uitgebreide echo gehad en alles was goed. Leuk! Succes allemaal!

@ Nikki wij hebben onze kamer bij baby dump gekocht. Ook wij zagen verder niets leuks en waren weg van deze. Het is van het merk interbaby type Malibu.

voordeel van deze winkel is dat je niets vooraf hoeft te betalen en mocht er onverhoopt iets niet goed gaan met de zwangerschap nemen zij de spullen weer terug.

heftig verhaal hier boven, maar super fijn dat alles nu goed gaat! En leuk nog een meisje!

Gisteren de 20 weken echo gehad en helemaal goed gekeurd. Zo leuk om dat kleintje weer te zien. Het is nu al een echt mensje met alles erop en eraan. Heel bijzonder.

Ik koop niet echt een hele babykamer, maar sprokkel alles bij elkaar. Ik leen het wiegje van een nicht. Mijn moeder en ik hebben stoffen gekocht zodat mijn moeder het wiegje kan bekleden. Ledikant en kinderwagen van broer van mijn vriend. Bij mijn vriend zijn vader staat nog een box en wippertje die we lenen. Een vriend heeft weer een commode die we lenen.

Alle spullen gebruik je maar relatief kort en ik vind het zonde om daar veel geld aan te besteden. En ik vind het leuk als de spullen al een geschiedenis hebben. Voor iedereen weer anders natuurlijk.

Grootste obstakel is eigenlijk dat kamertje leeg krijgen. De dozen van mijn verhuizing staan daar nog opgestapeld en moeten dus uitgepakt. Maar het is zo moeilijk om alles een plekje te geven. En daarbij komt ook de tijd en energie die regelmatig ontbreekt. Maar ja, komt vast wel goed. Kan de kleine altijd nog in een doos leggen ;-0

Ik had besloten geen zwangerschapspilates te gaan doen, maar yogazwangerschapsyoga. Is het al helemaal vol! Balen dus. Nu moet ik wat anders verzinnen. Ik ben natuurlijk weer veel te laat. Maar persoonlijk vind ik het echt overdreven om zoiets met 12 weken al te regelen. Maar goed. Even verder kijken.

@gebruiker

ohh wat een naar verhaal krijg het daar dan weer benauwd van maar ben heel blij voor jullie en dan krijgen jullie ook nog een meisje ! Gefeliciteerd

@ Rianne goede tip thnx!

Ja naar om zoiets dan te lezen denk je veilig te zitten hoor je toch iets wat je lieve niet wilt weten maar laten we lekker positief blijven want gelukkig gaat het vaker goed dan slecht!

@ essjes

wat lekker al die spulletjes ik zelf heb niemand met kindjes die hun spullen weg doen dus wij zullen echt alles moeten kopen..

wel krijgen we natuurlijk van oma's opa's en nu overgroot ouder wat geld bij sommige spulletjes..

en gelukkig heeft mijn vriend een goede baan en kun je t zelf zo gek maken als je wilt

ik vind zelf dat stokke sleepi bed heeeeel leuk en super handig wel prijzig maar het is een mee groei bed dus als je t zo bekijkt valt het mee maar goed dan moet er nog zo een airo sleep matras in zit je toch al weer gauw rond de 1000 euro met bekleding er bij

Terug
Bovenaan