Uitgerekend september 2017

@essjes klopt, zegt inderdaad echt niks. Sommigen krijgen het niet tijdens de zwangerschap, maar pas bij de geboorte. Het is heel erg wisselend. Is inderdaad wel heel vreemd hoor, schrok er enorm van de eerste keer dat t gebeurde! Werd er ook wat beroerd van dat er iets uit me kwam wat normaal niet t geval is... brrrr... Maarja, je went eraan.

M'n buik is al aardig goed aanwezig inmiddels, krijg meermaals de vraag of ik echt geen tweeling krijg pfffff.. maarja, heerlijk juist die grote buik want de hele wereld mag van mij weten dat ik gelukkig zwanger ben hihi :)

hoe is jouw buik? Ook echt al flink in zicht?

Hoiii meiden,

Gisteren onze GUO gehad bij de gynaecoloog, ons meisje is helemaal goed gekeurd.!!! Wat een geruststelling, ook ik ben gezlnd verklaard en heb geen zwangerschapsdiabetes dus we gaan weer lekker door met genieten.

Mijn buik is ook al echt een stuk gegroeid, wat mensen ook zeggen ik geniet er enorm van

Hey meiden,

Hoe is het hier? Na de 20 weken echo zijn wij doorgestuurd naar het zhuis voor een extra check, maar het bleek allemaal toch in orde, dus wij kunnen nu weer volop genieten!

Over 2 weken wordt de babykamer behangen en in die week daarop komen de meubeltjes binnen, kan niet wachten!

Super fijn Mael dat alles ook bij jullie goed is!

Wat fijn dat alles in orde is Mael.

Wij hebben komende dinsdag de 20 weken echo. Ik ben er zo vanuit gegaan dat alles in orde is dat we de volgende dag op vakantie gaan. Nu ik dit lees denk ik ineens, oei misschien niet zo slim als er iets uitkomt en we voor extra controle naar het ziekenhuis moeten. Nou ja we gaan gewoon van het beste uit.

De meubels voor de kinderkamer heb ik via marktplaats gekocht. Veel wat daar staat is nog heel goed. Het leeghalen van de kamer was hier ook een grote hindernis. Wat een werk, ik blijf spullen mijn huis uit slepen.

Bh's... ik ben super geholpen bij de prenatal. Wat een drama mijn borsten bleven echt maar groeien, het lijkt erop dat er nu eindelijk stilstand in is gekomen maar ik ben van een c naar een g gegaan, en die zat al krap dus dat moest eigenlijk h zijn (omg!). Ik ben er niet heel blij mee, mijn vriend is er lyrisch mee. Ik wil graag borstvoeding gaan geven, maar ben wel een beetje bang dat ze dan nog groter gaan worden.

Wat fijn al die goede 20 weken echo's! Ik heb vanmorgen de 20 weten echo gehad. Alles was goed, alleen was de baby aan de kleine kant, maar niks om zorgen over te maken. Kan te maken hebben met dat ik heel weinig heb gegeten in het eerste trimester.

Wij hebben ook gezien dat we een meisje krijgen!  Heel bijzonder,  want ik was er heilig van overtuigd dat het een jongen was, haha. Maar dat het goed gaat, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.

Wij hebben meubels overgenomen van m'n neef en veel dingen ook via marktplaats,  scheelt zo veel! Het is al duur genoeg.

Qua bh's...  Ik ben van een c naar een d gegaan en denk dat ik snel een e moet gaan kopen,  haha. Ik heb ook best vaak dat m'n tepels heel erg pijn doen, vooral als ik naar buiten ga, waar het kouder is. Hebben jullie dat ook?

Hallo allemaal,

vandaag 20 weken echo gehad (al ben ik bijna 22 weken). Alles was goed op een krom pinkje na. Het bovenste kootje staat schuin. Ik ben dan meteen weer bang dat dat een symptoom is van iets ofzo! Echoscopiste zei heel luchtig dat het niks ergs was. Maar zoals eerder beschreven zijn wij ons eerste kindje tijdens zwangerschap verloren waardoor elk klein ding gewoon heel gevoelig ligt.

Ik ben zoooo blij als ze er is en we haar gezond in onze armen hebben!!!

Joepie! Met m'n mobiel lukt het dus wel. Suf zeg. Vandaag 22 weken. Gaat op zich wel goed. Ik heb een buik waar je u tegen zegt. Maar ik eet dan ook eigenlijk teveel en ben al behoorlijk aangekomen. Ik heb totaal geen rem.

@lisette Is dit jouw eerste zwangerschap?

@mael Wat fijn. En leuk een meisje. Vrouwelijk geslacht is echt goed vertegenwoordigd in september

Terug
Bovenaan