Uitgerekend september 2017

<p style="text-align: left;">Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met alle september baby's...</p>
<p style="text-align: left;">met mij gaat ook alles goed heb alleen heeeeel erg veel last van banden pijn.. heel vervelend het zijn echt steken in m'n lies en het trekt zelfs een beetje naar m'n been..</p>
<p style="text-align: left;">de verloskundige zegt dat ik het rustiger aan moet doen..</p>
<p style="text-align: left;">met ons meisje is gelukkig alles goed de 20 weken echo was super!</p>
<p style="text-align: left;"></p>

@essjes dat te veel eten komt me bekend voor hihi, moet eerlijk bekennen dat t excuus "maar ik ben zwanger" erg voor de hand ligt als t om eten gaat nu.. Maarja, afvallen doen we over een paar maanden wel weer. Nu lekker genieten :).

Het is inderdaad mijn eerste zwangerschap :) Dus veel is nog nieuw en spannend.. En van jou?

<span style="line-height: 1.5;">Kimmie dat van die pijnlijke borsten herken ik hoor, alleen heb ik t niet zozeer in kou of dergelijke maar eerder willekeurig door de dag. Erg vervelend :(.</span>

Eten is hier ook altijd drama tijdens zwangerschap. heb altijd veel meer trek en kom dan ook best veel aan. Maar ik weet dat ik het er weer af kan krijgen dus dat idee helpt (heb ik al 3x gedaan en dan ook steeds een paar kg minder als voor de zwangerschap), maar je voelt die kilos zo zitten...

Oh erg he. Dan kijk ik naar mezelf en dan walg ik ervan. Maar het getrappel in mijn buik is wel geweldig. En ik weet dat het er weer afgaat (ooit) Maar ik had zo graag wat slanker zwanger geweest. Maar ach, ik probeer het dan weer van me af te zetten en te genieten van mijn kleintje in mij.

Is ook mijn eerste Lisette. Dus ook alles nieuw hier.

Gisteren een maxi cosi gescoord met die app relschopper. (wie gaf die tip ook alweer?) Echt superblij mee. Hartstikke handig die app.

Ja herkenbaar, ik zag me altijd voor me in leuke outfits met alleen een bolle buik erin.. Nou doen maar bolle buik, borsten, dikke bovenbenen en armen en een rond hoofd haha.. ach tja, komt wel weer goed. We weten waar we het voor doen ;).

Tof dat je de reshopper app ook zo gebruikt! Ik gaf die tip inderdaad:) we hebben zelf een super toffe kinderwagen via die app gescoord, helemaal blij mee! Alles is al zo duur dus zijn dit soort dingen echt ff mooi meegenomen.

Ooooh was jij dat Lisette. Echt supertip zeg! En dat geld steek ik weer in de andere dingen. Koop me echt suf hoor. Heb soort van thema gevonden en als ik iets vind wat daarin past dan koop ik het gewoon, haha! Wat gaaf dat je je kinderwagen daar hebt gevonden. Super zeg.

En ik ben dan inderdaad wel aan alle kanten rond, je ziet wel echt dat ik zwanger ben en dat geeft dan wel wat troost. En op de zwangere buik ben ik dan wel heel trots weer.

En sportkleding ook, wat een crime is dat zeg. Zonde van mijn geld eigenlijk, maar toch wel de moeite want alles gaat nu wel knellen.

Terug
Bovenaan