Uitgerekend september 2017

Hoiiii allemaal,

Wat leuk zoveel mama's bij elkaar die in september uitgerekend zijn:)

Zal me even voorstellen,  ik ben Daniëlle 28 jaar en zwanger van ons tweede wondertje. Onze eerste dame wordt juli alweer 2 jaar en onze tweede komt ergens rond 21 september,  weer een meisje ♥  om zwanger te worden hebben we een beetje hulp gehad vanuit het ziekenhuis..

Liefs

Hoi Danielle, welkom bij de septembermamma's.

Ik heb ondertussen ook de 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed, dus we konden met een gerust hart op vakantie. De dag voor de echo was de baby (ook een meisje), ineens te voelen vanaf de buitenkant. Heel speciaal! Op vakantie ging de baby ineens draaien, phoe dat voelde ik flink. Even een paar minuutjes rustig zitten (mijn vriend heel bezorgd) en daarna ging het wel weer. Paar minuten later draaide ze weer terug. Tot nu toe is dat bij 2x gebleven, maar het voelde niet heel fijn. Het "gewone" trappelen en porren gaat de hele dag door en word voelbaar krachtiger, hoe is dat bij jullie?

Hej marga!

Nou ik voel dus bijna niks en ben nu 22+3 dus ik baal enorm!

Soms als ik in bed lig en net wakker word voel ik heel zachtjes iets porren..

op de echo's is goed te zien dat m'n placenta aan de voorkant ligt dus dat ik der nog niet echt voel komt daar door

ik moet dus nog even geduld hebben ze verwachten dat het in de loop van de volgende week steeds vaker en sterker te voel is

wel super leuk allemaal ! Kan niet wachten tot ze er is! Ook wij krijgen een meid!

Sorry voor de late reactie, zit heerlijk in Marokko te genieten van vakantie :) laatste vakantie met z'n tweetjes, toch een gekke gewaarwording.

Essjes ik snap helemaal wat je bedoeld, je geeft toch flink wat uit aan alle leuke dingen die dan in t thema passen. Dus alles wat goedkoper kan is mooi meegenomen :) Blij dat je ook wat hebt aan de app :) Tja, sportkleding haal ik niet want sport niet hihi.. Ik zwem nu wel zo nu en dan, heb dan ook bij noppies een nette tankini gehaald. Was opzicht goed te doen.

Onze kleine is wel de hele tijd aan t trappen en doen hier in t warme land. Zette laatst voor de grap ff een bakje op m'n buik, die werd vervolgens mooi van Links naar rechts geschopt hihi. Grappig hoor, dat t zo lekker leeft en doet van binnen.. Nu 25 + 1 zwanger, nog 15 weekjes te gaan!

Hallo allen,

Ik ben nieuw hier en op 7 september uitgerekend! Ons geduld is behoorlijk op de proef gesteld, bijna twee jaar bezig geweest... Allerlei onderzoeken gehad in het ziekenhuis en een kijkoperatie waarbij een kleine verkleving is weggehaald. Vervolgens kon het ziekenhuis ons niet verder helpen omdat er niets met ons aan de hand was. We zijn toen weggestuurd met de mededeling dat wij over een jaar maar weer terug moesten komen... Vervolgens ben ik naar een acupuncturist gegaan en die zag gelijk aan mijn temperatuurcurve wat er aan de hand zou kunnen zijn! Een grote opluchting! Daar uiteindelijk drie keer een afspraak gehad, chinese kruiden voorgeschreven gekregen en het wonder was geschiet...! Nu zijn we volop aan het genieten van het wonder wat in mijn buik groeit en zijn we dankbaar dat wij toch op een natuurlijke wijze zwanger zijn geworden! Erg leuk om mee te lezen en dingen te delen met de andere september mama's!!

liefs!

Hallo,

Hier placenta juist aan de achterkant (en twee eerder zwangerschappen) dus baby al heel vroeg gevoeld. Mijn man kan haar nu ook makkelijk voelen en zien vanaf de buitenkant. Heerlijk. Ben benieuwd of deze ook zo vaak de hik krijgt!

Groetjes

Hallo dames, hier ff een update nu 26 weekjes. Kreeg gisteren een glucose bloedonderzoek, moest bloed prikken, vervolgens een vies zoet goedje drinken en 2 uur later nogmaals bloed prikken... Vanochtend te horen gekregen dat ik dus zwangerschapssuiker heb :( Volgende week direct een afspraak bij een diëtist. Niet echt waar je op zit te wachten, maar ook hier slaan we ons wel weer doorheen.

Andere dames hier met zwangerschapssuiker?

Dat is balen Lisette. Hopelijk valt het mee en kan je het goed onder controle houden. Voel je je wel goed verder? Lekkere vakantie gehad?

Ik ben nu 25 + 4 wk zwanger. Afgelopen maandag controle bij de verloskundige gehad en alles was keurig. Ze kon ook al voelen hoe het lag in buik op dat moment. Lijfje rechts (dat dacht ik zelf ook) en hoofdje onder (had ik geen idee van maar verklaart wel dat rotgevoel soms onder in de buik alsof het heel laag zit dan)

Ik ben best wel moe en kan veel minder dan ik gewend ben. Slaap ook vaak in de middag. Verder gaat het wel goed. Over twee weken weer controle en bloed prikken omdat ik een negatieve bloedgroep heb. Best benieuwd wat daar uit komt eigenlijk.

Terug
Bovenaan