Essjes, toen ik het nieuws kreeg heb ik direct drastisch m'n eetpatroon aangepast en gelukkig reageert m'n suiker enorm positief erop waardoor ik nu prima op schema zit. De verloskundige zei al dat ik 10 stappen vooruit loop omdat m'n afspraak met de diëtist morgen pas is hihi.. Maar het gaat prima, we zijn er gelukkig op tijd bij anders loop je t risico dat je een 10 ponder op wereld gaat zetten en dat wil niemand.
Vakantie was echt heerlijk! Veel te kort natuurlijk zoals altijd, maar heb genoten en goed kunnen ontspannen. Volgend jaar loopt er een klein hummeltje bij en vier je toch heel anders vakantie, wat ook wel weer heel leuk is natuurlijk.
Dat vele slapen is inderdaad herkenbaar, maar gewoon lekker aan toe geven hoor
Je bent immers 24-7 keihard aan t werk in je lichaam om een mensje te creëren.
Ningening, ja geen idee waarom t zo snel gaat bij mij. Ik loop volledig onder begeleiding bij het ErasmusMC en daar was t glucose test en de volgende ochtend zou ik al gebeld worden met de uitslag. Dat gebeurde gelukkig ook en diezelfde dag nog belden ze me om de glucose tester langs te brengen bij me en een afspraak te maken bij de diëtist. Heel rap op elkaar.
Mael, dank je
Goed om te horen dat alles goed gaat.
Oeff gebruiker625035 prednison is niet niks, kon dat gewoon gebruikt worden in combinatie met de zwangerschap? Lijkt mij een vrij heftig medicijn.
Ik krijg ook geen meldingen of dergelijke, moet echt soms controleren of er een nieuw bericht is wat soms best hinderlijk is. Eigenlijk zouden ze een chat functie moeten inbouwen dat je inderdaad meldingen krijgt.