Uitgerekend september 2017

Nou ik vind het ook maar irritant dat je geen melding krijgt als er een nieuwe reactie is. En dan heb ik ook heel vaak dat ik niet kan reageren omdat het inloggen niet lukt om de een of andere duistere reden.

Fijn dat je voeding al zoveel goed doet Lisette.

Nikki Bij mij ligt de placenta ook voor. Maar ik voel het kleintje wel goed hoor. Ik denk wel dat het wat gedempter is dan wanneer die achter ligt. Maar ik voel het wel degelijk en steeds vaker en beter naarmate ik verder kom. Morgen alweer 27 weken.

Verder heeft nog niemand het aan buik kunnen voelen. Telkens het verkeerde moment of dan stopt het weer. En ik wil heel graag dat mijn vriend het ook voelt. Nu ziet hij mij alleen maar dikker worden en merkt hij het door de hormonen. Hij heeft het soms wel te verduren hoor. Maar goed. Zal vast ook wel komen dat hij het kan voelen.

<p style="text-align: left;">Hej esjess</p>
<p style="text-align: left;">nou ik voel der nu wel hoor ..</p>
<p style="text-align: left;">ging ineens heel snel!</p>
<p style="text-align: left;">Voel der met namen alles ik rustig lig of in de auto aan t rijden ben..</p>
<p style="text-align: left;">mijn vriend heeft der zelfs al een keertje gevoeld dat was echt een heel leuk moment</p>
<p style="text-align: left;">zn ogen werden helemaal groot hij was echt trots!</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Ah wat fijn Nikki!! Leuk is dat gevoel he, zo bijzonder ook. Geniet ervan.

IK heb komende dinsdag een 3d-4d echo. Maar het is maar de vraag of de kleine nog goed te zien is. Blijkt dat ze dit tot 28 weken en ik ben dan 28+3 weken. En dan ook nog een voorliggende placenta....Dus hard duimen dat het lukt, hoef eigenlijk alleen maar het snoetje te zien en dan ben ik blij hoor.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Hoe is het hier met iedereen?

houden jullie het nog een beetje vol met de warmte?  Ik heb vandaag voor het eerst een beetje last van de wartme, komt denk ik ook omdat ik in de volle zon in de file heb gestaan. Sindsdien raak ik mn warmte maar slecht kwijt haha

de kleine meid is wel lekker dru, de afgelopen dagen

<p>Ik heb ook wellast van warmte hoor. Ik zorg ook echt dat ik in de schaduw blijf. Lekker met je voeten in koud water is erg lekker. </p><p>Ik zie dat de site vernieuwd is, hopelijk hebben ze het forum ook een upgrade gegeven, maar ik ben bang dat alleen het uiterlijk is veranderd.</p>

<p>Hoi allemaal,</p><p>hier alles goed. Hele drukke dame. Ik zie mijn buik aan de buitenkant soms helemaal vervormen. Nu 28w, 4d. </p><p>We zijn inmiddels uit de naam! Erg fijn. Was even bang dat we het niet een zouden worden maar het ziet er naar uit dat we er een hebben. </p><p>Groetjes</p>

<p>Oooh de naam. wat fijn dat jullie er uit zijn! <br />Ik begin steeds te twijfelen en ga dan weer op zoek naar andere namen. mijn vriend word er gek van haha.</p><p>Gisteren een CTG scan in het ziekenhuis gehad, had de kleine meid al 2 dagen niet gevoeld en zat me niet lekker. CTG was goed en voor de zekerheid ook een echo gehad, daarop was duidelijk te zien dat ze enorm aan het bewegen is maar waarschijnlijk een houding heeft aangenomen waardoor ik haar niet voel.</p><p>Wat vinden jullie?</p><p>Wij hebben vanaf volgende week 2 weken vakantie en wilde eigenlijk nog lekker weg ( babymoon! ) alleen ben ik dan ruim 30 weken. is het dan nog verstandig om te gaan? <br /><br />Groetjes !</p>

<p>Gelukkig was alles goed Mael. En stiekem ook wel weer leuk om een echo te hebben. De aanleiding natuurlijk niet leuk, maar nu je weet dat alles goed is lijkt me heel fijn.</p><p>En gewoon lekker gaan hoor. Ik ga ook nog op vakantie 8 juli, de dag erna ben ik 31 weken. Ik let wel op een aantal dingen hoor. Zoals een overnachting nu onderweg op de heen en terug weg. Wat extra comfort tijdens verblijf. En is er een ziekenhuis in de buurt voor het geval dat. En in theorie kan ik in 7u terug zijn in nl. (we gaan naar frankrijk)</p><p>Ik ben gruwelijk moe, hebben jullie daar ook last van. Mijn verloskundige zegt dat het echt hoort als je rond de 30 weken bent. Maar ik vind het echt extreem. Vandaag Hb geprikt, dat lag eigenlijk al in de planning. Dus ben benieuwd. Wie weet toch weer gezakt en moet ik weer aan de ferro. Wat ik ook niet fijn vind eigenlijk door de obstipatie die ik dan nog extra heb. Wel kunnen ze homeopathisch misschien wat voor me doen qua vermoeidheid dus wie weet doe ik dat wel.</p>

Terug
Bovenaan