Uitgerekend september 2017

<p>Oh en wij hebben nog steeds geen naam, aaahhhh zo erg. Blijkt dat we echt hele andere namen leuk vinden.Dus dat wordt wat.</p>

<p>Hallo iedereen, ff een tijdje uit de running.. druk met klussen en doen en werd gek van de website die me eruit knikkerde hihi. Goed om te lezen dat jullie de hitte door zijn gekomen, heftig heh! Heb nu een soort van electrische waaier en plantenspuit combinatie haha, ziet er niet uit maar koelt zooooooooo lekker af heh..</p><p>Echt aan t aftellen tot ons meisje komt. Hebben jullie de kamertjes al af?</p><p> </p><p> </p>

<p>Oh wat een drama is het forum he? Vreselijk irritant. En dat anno 2017. Heb toch het gevoel dat het beter kan. Maar ja. </p><p>Hier het kamertje helemaal nog niet klaar. Maar heb nu vakantie en aansluitend verlof en dan moet het er echt van komen. Jullie snappen dat ik ernstig op de nesteldrang zit te wachten, haha!</p><p>Maar ik ben nogal nuchter van aard. Want het wiegje komt naast mijn bed, ik heb een maxi cosy voor vervoer en kleertjes etc. En ach de rest komt wel denk ik dan.</p>

Hoihoi,

28 september uitgerekend! Ik krijg een meisje
continu erg heet.. ook als het niet zo super heet is ( waar ik best wel blij mee ben) ? op mijn werk mag ik de airco niet aandoen omdat iedereen het ijskoud heeft.. gelukkig 16 aug met verlof..
Ook laat van super dikke benen, enkels en voeten.. 
ik kan ook niet erg lang meer lopen, dan worden mijn voeten heel heet en pijnlijk... ik loop op Birkenstocks want schoenen pas ik niet meer ?  
hoe gaan jullie hier mee om!!?

Hoi,
Hier nog 6 weken te gaan en mijn eerste dag verlof zit er op. Heerlijk! Mijn zoontje (1jr5mnd) gaat 2 dagen/week naar het kdv. Dus dat zijn/worden heerlijke relax dagen. 
Niet veel klachten behalve hele zware, harde buik. Niet echt een harde buik zoals "harde buiken" zijn maar alleen onderin heel gespannen. Zoda ik lig is het goed. Wel bloedverlies gehad en 1 dag en nacht in het ZH gelegen. Geen oorzaak gevonden en alles was verder goed. Wel schrikken!
Man is met kamertje bezig. Kan niet wachten haar in mijn armen te houden. En daarna nooit meer zwanger..pfff..mijn hobby is het niet!

Hallo allemaal, 
Ik ben vandaag 33 weken zwanger. Ik heb vakantie en aansluitend verlof, heerlijk! De ochtenden zijn nog steeds moeizaam, helaas. De misselijkheid is nog steeds niet helemaal weg... 
De baby groeit wel erg goed, ze had net de hik, haha. 
Het kamertje is af, alleen nog alles wassen. 
Ik kan echt niet wachten tot ze wordt geboren. Het zwanger zijn is indd niet m'n favoriete hobby.... 
Groetjes, Kim 

Hallo allemaal.  
Ik ben 34 weken zwanger van mijn tweede kind en heb sinds een aantal weken veel moeite om snachts in slaap te vallen. Veel last van onrust in mijn benen en armen en lig te woelen in bed.  Ik lig wel goed opzich,  kussen tussen knieën en tegen de buik en weinig pijntjes.  Als ik (nu ik vakantie heb even) overdag ga liggen kan ik wel goed rusten,  maar snachts ben ik een bonk onrust.  Ik ben inmiddels doodop en vraag me af hoe dit nog 6 weken verder moet. 
Herkent iemand dit en hebben jullie tips? 

Groetjes Judith 

Herkenbaar! Ik heb het gevraagd aan de verloskundige. Ik had ook zo'n gevoel in m'n benen, dat ik ze moest bewegen. Zo'n hele vervelende kriebel die ik niet kon negeren, moeilijk uit te leggen. Ik slik nu elke dag magnesium. Dat helpt wel, de prikkel is niet helemaal weg, maar iets beter te onderdrukken, zodat het vervelende gevoel sneller weg gaat. Wat ook schijnt te helpen is je benen nog even activeren voor het slapen gaan, dus bijv bij het tandenpoetsen nog even ze hoog optillen ofzo. 
Ik hoop dat je hier wat aan hebt, maar lastig is het wel! 

Terug
Bovenaan