Gefeliciteerd en welkom alle nieuwe meiden!
Ik droom elke nacht dat ik wakker word in een plas bloed, ik ben zo bang dat het mis is/gaat door alle verhalen. Het lijkt wel alsof bijna iedereen een keer een miskraam of missed abortion meemaakt. Verschrikkelijk om bij de echo dit te horen en te zien na ruim 9 weken of zelfs langer gedacht te hebben dat je een kindje gaat krijgen. Ik heb zelf tot nu toe geen bloedverlies gehad, alleen op mijn NOD bruine afscheiding maar dit was nog van de innesteling. Ik hoop het allerbeste voor de meiden die dit wel hebben. Je hoort idd vaak dat het er ook bij kan horen en je hoort enge verhalen. Ik kan niet wachten tot het 9feb is en ik even binnen in mijn buik kan spieken. Ik was vanmorgen een paar minuten super misselijk, ging bijna onderuit, stond net met mijn fiets in mijn handen. Mijn hart juicht dan, een symptoom, maar het was ook zo weer over en had meteen een mueslireep gegeten onderweg. Ik probeer dan weer te denken dat stress ook niet goed is voor de baby. Hebben jullie er al een koosnaampje voor? Wij noemen het "baby september"