Uitgerekend september 2017

Hallo allemaal!

leuk om alle verhalen te lezen zeker omdat het nog zo pril is allemaal!

ik ben 5 weken zwanger en uitgerekend op 15 september, eerste afspraak en echo op 30 januari.

Ik vind het vooral erg leuk en heb nog weinig last, alleen wat vaker plassen. Wel fijn om te weten of alles goed op z'n plek zit dus ik ben wel blij als de eerste echo geweest is!

wij vertellen het de opa's en oma's na de 30e en rond carnaval de rest van de familie en vrienden. Ik ben helaas ook een gezelligheidsdrinker dus met carnaval gaat verbloemen niet lukken

leuk om op de hoogte te blijven en jullie ervaringen te lezen! Geniet ze!!

De onzekerheid herken ik ook zeker, word er zelf langzaamerhand beetje gek van. Dit is ook mijn 2e zwangerschap en bij mij 1e zwangerschap met 9 weken een spoedoperstie gehad omdat het buitenbaarmoederlijk was. Heb dus nog 1 eileider. Wel erg opgelucht dat ik weer zwanger ben dat betekend dat die goed ze werk doet alleen! Loop ook extra onder controle, nu 1 echo gehad alleen hier was geen vruchtje op te zien nog. En overal lees ik dat dat vaak wel al het geval is, maak me dus erg zorgen nu dat het weer fout is. 2 weken afwachten en dan weer een echo!

Ik hoop dat we allemaal in september een klein hummeltje in onze handen hebben!!

Nikki, ik ken de frustratie wat betreft het wachten! Wij hebben afgelopen vrijdag eerste echo gehad, maar geen kloppend hartje gezien helaas. Nu moeten wij ook 1,5 week wachten tot we weer terug mogen komen.. maar pfff wat gaan de dagen inees langzaam! Zelfs op het werk gaat het sloom..

Onze zwangerschap was zeker gepland, hebben er ook lang op moeten wachten.

Deetje92, succes met de verbouwding!

Gefeliciteerd en welkom alle nieuwe meiden!

Ik droom elke nacht dat ik wakker word in een plas bloed, ik ben zo bang dat het mis is/gaat door alle verhalen. Het lijkt wel alsof bijna iedereen een keer een miskraam of missed abortion meemaakt. Verschrikkelijk om bij de echo dit te horen en te zien na ruim 9 weken of zelfs langer gedacht te hebben dat je een kindje gaat krijgen. Ik heb zelf tot nu toe geen bloedverlies gehad, alleen op mijn NOD bruine afscheiding maar dit was nog van de innesteling. Ik hoop het allerbeste voor de meiden die dit wel hebben. Je hoort idd vaak dat het er ook bij kan horen en je hoort enge verhalen. Ik kan niet wachten tot het 9feb is en ik even binnen in mijn buik kan spieken. Ik was vanmorgen een paar minuten super misselijk, ging bijna onderuit, stond net met mijn fiets in mijn handen. Mijn hart juicht dan, een symptoom, maar het was ook zo weer over en had meteen een mueslireep gegeten onderweg. Ik probeer dan weer te denken dat stress ook niet goed is voor de baby. Hebben jullie er al een koosnaampje voor? Wij noemen het "baby september"

Heftige verhalen! Sterkte voor de meiden die al eens een miskraam hebben meegemaakt. Genieten lijkt mij dan erg moeilijk!

Ik heb ook bloedverlies gehad. Dit was zelf in combinatie met verhoging en ik had helemaal geen zwangerschapsverschijnselen meer. Dit bloedverlies trad wel op nadat we seks hadden gehad, dit komt veel voor volgens de verloskundige. Toch maakt het je erg onzeker en ik had echt het gevoel dat ik de baby was verloren. Gelukkig mochten wij toen direct komen voor een echo en toen was alles goed. Bloedverlies hoeft dus niks te betekenen!

Ons kindje is verwekt tijdens onze vakantie in Nieuw Zeeland. Onze werknaam is dan ook Kiwi :) het was een hele bijzondere reis en dit maakte het wel extra bijzonder natuurlijk! Bij ons is het eigenlijk helemaal niet gepland dus wij moeten nog wel erg wennen aan het idee. Het kindje is wel hartstikke welkom hoor.

Hebben jullie al kleertjes gekocht? Ik heb vandaag echt voor behoorlijk wat geld kleding gekocht, oeps! Er is nu overal sale en ik kon mij niet inhouden :). Van mijn vriend moet ik nu wel stoppen.

Ja Jennifer, ik heb precies hetzelfde omdat ik me ook totaal niet zwanger voel. Ik ben als de dood voor een leeg vruchtzakje.

Ik bel morgen de gyn denk ik aangezien ik mijn afspraak 6 februari na het weekend heb. Ik wil toch proberen om het naar voren te halen, want het voelt allemaal gewoon echt niet goed. Zo'n raar voorgevoel.

Daarom vroeg ik het net of dat veel voorkomt zo'n leeg vruchtzakje.

Laten we het beste maar hopen

Terug
Bovenaan