Uitgerekend september 2017

Hoi allemaal :)

Ik zie dat ik niet alleen onzeker ben!

Ik ben nu als het goed is 4 weken en 5 dagen zwanger. Ik weet het dus nog geen week maar had daarvoor wel al een vaag gevoel.

Ik ben wat emotioneler, maar dacht dat dat kwam door dat mijn spiraal er pas uit is. Verder heb ik erg last van mijn ademhaling. Ik ben heel kortademig en daardoor soms misselijk. Ben veel moe maar wie is dat niet in deze tijd van het jaar. Ik vraag me dus af of dit zwangerschapskwaaltjes zijn? Heeft nog iemand last gehad van kortademig zijn?

En ik ben ook erg bang om nog buiten de deur te eten. Ik was een paar dagen geleden met een vriendin gaan lunchen en had daarna flinke buikkrampen. En afgelopen zaterdag met mijn vriend gaan uiteten en had weer meteen last van buikkrampen. Heb opgelet met wat ik mocht eten maar ik durf nu niet zo goed meer buiten de deur te gaan eten. Wat is jullie ervaring? Doen jullie dat wel gewoon?

groetjes en nog een hele fijne dag!!

Leuk om te lezen allemaal. Ik ben ook september uitgerekend. En dat dat het aan mij lag maar heb het ook vreselijk koud steeds! Ik ben zondag erachter gekomen dat ik zwanger ben. Kan het nog niet echt geloven dus leef erg naar de eerste echo!

gefeliciteerd allemaal

Wat leuk yentel, gefeliciteerd!

Ik heb het ook echt koud! Maar het is ook -1 graden buiten brrrr, blijf het liefst de heledag lekker binnen!

Gefeliciteerd nieuwe meiden! Ik eet gewoon buiten de deur! Krampen horen er ook een beetje bij, misschien eet je wat meer dan normaal als je buiten de deur eet? Je krijgt nu steeds meer last van je darmen! Ik bedacht me vanmorgen dat ik al een dag of 2 niet naar de wc ben geweest alsjebegrijptwatikbedoel haha

Hoi jennifer,

Fijn om te horen dat dit vrij normaal is. Ik maak me al  snel zorgen of ik dan iets verkeerds heb gegeten en dit misschien gevaarlijk kan zijn. Vooral nu in de eerste maanden als de kans op een miskraam groter is. Hoop dat ik na die drie maanden wat rustiger ben en alles goed is..

Dag dames.

Ook ik mag mij hier melden! Zwanger van ons tweede kindje. Hebben al een dochter van twee jaar. 8 februari eerste afspraak bij de vk. Spannend! Als ik van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie uitga ben ik 21 september uitgerekend. Mijn cyclussen schommelden tussen de 27 en 33 dagen. Ik vermoed dat de datum een paar dagen later zal zijn. Ik moet hier nog even bijlezen maar leek me leuk om me alvast voor te stellen.

Terug
Bovenaan