Uitgerekend september 2017

<p style="text-align: left;">Jennifer, mijn vriend merkt het ook al aan mij haha. Kan wat sneller boos reageren. Dat hoort er echt bij hoor dat wisselende met die krampen.. ik heb het nu 3/4 dagen niet gehad en sinds gisteravond weer heel erg.</p>
<p style="text-align: left;">Mijn  reukvermogen is ook sterker haha. Ik ruik van alles wat mijn vriend niet ruikt. Vind dat spul wat onderin die flessen van moeders voor moeders zit ook enorm stinken, kan er van over mijn  nek gaan.</p>

Hoi Jennifer,
Zo herkenbaar, die onzekerheid! Ik ben nu 5 weken in verwachting van ons 2e kindje maar ik herken zoveel van 3 jaar geleden!

Die onzekerheid, krampjes, pijntjes en andere gevoeligheid in je lijf! Zo onzeker deze weken, ook ik kan niet wachten tot over 3 weken! Geef je lijf de rust die het nodig heeft en luister ernaar.

Groetjes Saskia

Ja vies he! Ik moest er vanmorgen mee beginnen en het valt me best een beetje tegen om " staand" te plassen en inderdaad, die geur uit die flessen! Maar ik ben blij dat ik mijn steentje kan bijdragen! Ik ben ook sneller boos, kan uit mn dak gaan om een verkeerd ingevulde vaatwasser maar weet ook meteen dat het nergens op slaat, kan er nu nog om lachen! Moet echt wat meer gaan loslaten. Moet me hopelijk de aankomende 18jaar nog druk maken!

>Echt he ik heb het ook dat totaal niet zwanger voelen. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik herkende kwaaltjes pas toen ik ze hier las, zoals droge mond en koud. Dat ik nou heeel veel beter ruik mwa soms heb ik dat idee, maar soms ook niet.

We moeten het maar gewoon op ons af laten komen. Meer kan je niet doen!

Hallo meiden! Ik mag me hier ook melden, heb 27 december m'n ovulatie gevoeld en het was meteen raak. Volgens de tests zwanger en volgens de berekeningen 19 september uitgerekend.

Hebben jullie als eerste contact opgenomen met de dokter of met de VK? En wanneer gaan jullie het de opa s en oma s vertellen?

Gefeliciteerd en welkom!

Ik heb na een paar dagen een verloskundige gekozen (ook op aanraden van de informatrice van moeders voor moeders) mijn dokter heb ik nog niet op de hoogte gesteld. Ze nam mij niet serieus toen ik met een zeer onregelmatige cyclus meerdere malen aan de bel trok en ze kan nu toch niks doen. Ik informeer ze na mijn 9 weken echo! Ook de opa's en oma's krijgen de verassing na de 9 weken echo!

Hoe voel je je verder? Eerste kindje?

Hi allemaal! Leuk zo'n forum, ik ben uitgerekend op 15-09-2017.. 09-02 heb ik mijn eerste echo.. erg spannend inderdaad!

Nu volgens de berekening dus 5,5 week.

Ook ik herken de onzekerheid erg. Je hebt een positieve test en voelt wat dingen maar wat nou precies bij de zwangerschap hoort??

Wij hebben al een echo gehad en een kloppend hartje gezien dat was erg fijn. Ik ben nu 7 weken. Uitgerekend op 4 september.

De opas en omas hebben we al ingelicht en ook onze beste vrienden. Omdat ik nogal een wijndrinker ben valt het bij mij erg op. Dan vertel ik het liever.

Was bij jullie allemaal de zwangerschap gepland?

Terug
Bovenaan