Uitgerekend september 2017

Lieve allemaal, 
weten jullie of de echo bij de verloskundige inclusief de 2 bonusweken is? 
Dus dat je bij de 11 weken echo eigenlijk maar 9 weken 'echt' zwanger bent? 
Dankjewel voor jullie reactie alvast! 

@kimmie.  Ik zal die magnesium ook eens proberen had 't ook al elders gelezen dat dat zou kunnen helpen.  Het is inderdaad een lastig kwaaltje.  

Hoe is het met de september-mama's? Nog niemand (vroeg) bevallen? Hier nu 36w4d. Zoooo blij als ze er is! Alles staat/ligt/hangt klaar. Behalve geboortekaartje. 

Hoi! 
Vandaag 34,5 weken zwanger..
nog niet alles is gewassen maar ben wel al een heel eind
wiegje moet ook nog in elkaar gezet worden maar t ledikantje staat wel al..
heb een prachtige babyshower gehad heb er echt van genoten 
super mooie kadotjes gehad ! 
Het is nu echt wachten en wachten ben zooooo blij als het zo ver is ben het zwanger zijn echt zo zat! 
Hoop dat t met alle mama's goed gaat 

Hier ook alles goed! Vandaag 37 weken, dus ik zit in de volledig veilige zone;) Al mag ze van mij nog wel een paar weekjes blijven zitten hoor, nog even genieten van m'n verlof en zorgen dat alles echt klaar is voor de kleine.
Voel me verder echt prima. Alleen sneller en vaker een harde buik.
Is de kleine bij jullie al ingedaald? Bij mij nog niet. 

Hier ook volledig ingedaald 36+2 vandaag. Eerste weekend van mn verlof maaf kan nog niet rustig zitten haha
gisteren begonnn met wassen en vandaag al een hoop gestreken loop ook overal met mn poetsdoek door het huis wil alles netjes en aan kant hebben. Hoe bedoel je nesteldrang.... haha
ben wel zoooo benieuwd hoe lang ze nog op zich laat wachten, heb al weken hele dag en nacht hardd buiken maar de verloskundige zegt dat het niet erg is.

Terug
Bovenaan