Uitgerekend september 2017

ik ben nu 6weken en 4 dagen. Sinds 3 dagen mag ik misselijkheid aan het lijstje kwaaltjes toevoegen. Wat houdt dit je tegen zeg. Ik heb geluk dat ik nu niet werk, maar ik ga in februari met een nieuwe baan beginnen en hier kan ik mij erg schuldig over voelen. Ga ik het wel of niet zeggen of wacht ik tot ik mijn proefperiode door ben (hetgeen mij zo fout in de oren klinkt). Volgende week mijn echo, hier kijk ik super erg naar uit, ben zo benieuwd of er iets te zien is! Kan ik me ook weer een beetje ontspannen.

Er komen steeds meer meiden bij, leuk!

Bij mij lijken de symptomen die ik heb meer in de avond te komen. Vaag misselijk gevoel en gevoelige tepels, opgeblazen buik. Misschien laat ik het overdag ook niet toe. Ik ben altijd al van "niet zeuren, doorgaan" maar thuis breek ik dan haha. Verder voel ik me nog steeds niet zwanger. Droom elke nacht dat ik wakker word in een plas bloed of over de eerste echo met slecht nieuws, vreselijk. Ik heb het ook niet koud, niet noemenswaardig misselijk, geen hoofdpijn, niet emotioneel en geen steen in mn maag.. Als ik die test niet had gezien had ik het niet eens doorgehad/geloofd! Voel me eigenlijk gewoon kiplekker! Als het allemaal goed blijkt te zijn met baby september dan teken ik voor zo'n symptoomloze zwangerschap!

Mael90, je bent niet de enige hoor. Ik heb ook elke keer spontaan huilbuien en kan mij om alle kleine dingen druk maken. En je kan de baby uitzet zo duur maken als je zelf wilt, als je alles nieuw wil hebben zal het zeker in de kosten lopen, tweedehands ben je weer goedkoper uit.

Heb sinds vanmorgen wel enorme buikkrampen, alsof ik echt gigantisch ongesteld moet worden. Kijk het even aan en anders bel ik vrijdag het ziekenhuis even, altijd fijn als je even door gerustgesteld word.

Ik lees heel veel dat er dames last hebben van verstopping, maar ik heb regelmatig last van wat dunnere ontlasting. Nog meer die hier past van hebben?

Ik herken de hoofdpijn ook wel! En ook die moeheid, na een dag werken val ik zowat na het eten in slaap. Verder ook af en toe een beetje misselijk, maar is nog goed te doen. Word ook steeds ongeduldiger tot de eerste echo (26 jan)

Veel herkenbare dingen. Ben ook vaag misselijk maar met name overdag. Echter nog nooit overgegeven. Ook opgeblazen buik en harde pijnlijke borsten.

Symtomen zijn de ene dag meer als de andere. Kan niet wachten tot 30 januari!

<p style="text-align: left;">@yaelle</p>
<p style="text-align: left;">Zelfde hier hoor ook dunnere ontlasting en nu weer verstopping. Darmen zijn erg van slag.</p>
<p style="text-align: left;">Verder ben ik er moe, ik kan nu mijn ogen al niet meer openhouden.</p>
<p style="text-align: left;">Weltrusten

Hoi allemaal!

Helaas staat mijn grap er nog steeds niet. Werktitel is dus Gregory omdat die naam zo ontzettend NIET bij ons past haha. Bij ons past meer een korte stoere Hollandse naam.

Alle eerder genoemde symptomen herken ik ook. Zeker sinds week 6 denk ik. Het hangt erg samen met of ik uitgerust ben of niet. Als ik erg moe ben wordt het erger lijkt wel.

Vannacht bijna de hele nacht niet geslapen. Het besef dat er een kleintje in mn buik groeit is mega weird!

Ik merk ook zodra ik moeier word de kwaaltjes erger worden. Dan ga ik gewoon lekker op me bed liggen. Ook slaap ik eigenlijk veel beter dan normaal, alleen moet ik er snachts wel een x uit omdat ik moet plassen haha. Genieten kan ik nog niet ben nog veelste ongerust haha heb donderdag weer een echo dus ik hoop dat er dan wel wat te zien is! Ik denk als ik dat weet dat ik het toelaat en het echt ga beseffen :)

wat leuk dat er zoveel meiden bij komen! Gefeliciteerd allemaal!!

Wat betreft de krampen die heb ik ook, net of me ongie eraan zit te komen en ineens is het weer weg. In t begin vond ik het zo eng maar wen er nu wel een beetje aan.

Terug
Bovenaan