Uitgerekend september 2017

Ik ben vandaag ook 6+4! Heb vooral ladt van moeheid, soms een beetje vage buikpijn. En kokhalzen als ik teveel eet, maar eigenlijk voel ik me prima. Wel viel het enkele collega's op dat ik iets dromeriger ben. Een ander noemt het emotioneler;)

Maar ik heb echt al een klein buikje. Vooral in de avond goed te zien. Ik vraag me af of dat wel kan, zo vroeg al. Hebben meer mensen dat?

Hier dan de uitslag van mijn echo van vanavond. Wel iets te zien maar nog geen kloppend hartje waarschijnlijk pas 6 weken ipv 7 weken zwanger. Over 2 weken een nieuwe echo en dan is het hopen op een kloppend hartje. Nog steeds af en toe wat bruin bloedverlies. Maar op de echo geen tekenen van een dreigende miskraam. Dus nu proberen 2 weken te ontspannen en er niet zo mee bezig te zijn.

<p style="text-align: left;">Wat spannend Amanda! Ik duim voor je. Dat is toch het gene waar we allemaal op wachten!</p>

Hallo allemaal,

Wat fijn dat zoiets als dit bestaat, allereerst gefeliciteerd allemaal. ben ook zo super onzeker. Volgens de app 4 weken en 4 dagen zwanger. Heb al paar dagen super veel last van krampen vooral in de nacht en zodra ik ga liggen. Geen bloedverlies, soms wat misselijk maar niks bijzonders. Ben ook zo bang voor n leeg vruchtzakje

Dikkere of harde buik is waarschijnlijk gewoon lucht in de darmen. Heb ik ook. Ook een irritante kwaal waar ik last van heb is ontzettend moe zijn maar niet kunnen slapen. Zoals nu. Herkenbaar?  Morgen om 8 uur werken :S

Ik heb savonds ook echt opgeblazen darmen, heel irritant want het geeft kramp en ik kan er slecht door slapen. Ik kan ook veel minder eten op moet ik zeggen, waardoor ik eerder honger heb en eerder misselijk...

Amanda nog even spannend voor jou. Ik hoop dat je lekker veel afleiding hebt de komende weken!

Terug
Bovenaan