Uitgerekend september 2017

Yesss ergens halverwege september uitgerekend! Weet sinds 5 dgn dat we zwanger zijn, nog erg onwerkelijk allemaal! 9 feb afspraak bij de VK, geduld wordt nu al op de proef gesteld ;-)

zijn hier nog meer mensen die moesten braken op de dag vd bevruchting?? Zo raar...

Hoi meiden, heb mij hier ook aangemeld. Gefeliciteerd allemaal! Zoals het er nu uitziet op 14 september uitgerekent. Heb een erg onregelmatige cyclus dus weet het niet precies. Op 31 jan de eerste echo. Zo spannend weer. Voel mij nu heel anders dan bij de eerste. Had toen heel erg last van geuren vanaf et begin al en werd daar erg misselijk van. Had ook afkeer tegen bepaalde voeding. Nu helemaal niets, echt nergens last van. Maakt mij best onzeker en hoop dat alles goed is. Zodra we daar zekerheid over hebben en dit blijft zo hoor je mij niet klagen. Ik had mij ingeschreven op babybytes dat was toen ik 4 jaar geleden zwanger was HET forum om te praten met anderen. Nu s het er stil en zie je eens in de paar dagen een berichtje. Heel erg jammer want een forum is zo fijn om met anderen te kunnen praten over kwaaltjes en onzekerheden. Leert er een hoop van en maakt je minder onzeker als je hoort dat anderen er ook last van hebben. Tips aan elkaar geven is ook altijd handig. Gewoon de gezelligheid om met elkaar je ervaringen te delen is al leuk. Hoop dat we lekker veel berichtjes naar elkaar gaan versturen hahaha. Fijne dag iedereen

Hier ook winig kwaaltjes! Ik ga nu ook mijn 6de week in. Heel spannend. Vandaag gebeld met de vk. 15 feb mijn eerste afspreek. Vandaag weer een test gedaan omdat ik het gewoon echt niet kan geloven!

ben alleen kortademig en moe. En ja beetje emotioneler. Verder niks.. hoop dat het allemaal goed is.

Ik heb savonds ook een wat bollere buik, laat t dan ook lekker los (van nature span ik standaart mijn buikspieren aan) maar dat zijn echt je darmen (en je blaas, ik pies kannen vol) en nog lang geen babybuikje! Die komt pas met een week of 10 op zn vroegst. De misselijkheid lijkt af en te de kop op te steken. Bijna de 6wk aantikken en dat merk ik wel. Snel water drinken en gauw een mueslireep eten en het is weer weg gelukkig! Vannacht voor het eerst niet gedroomd over miskramen!

Welkom nieuwe mama's!

Gefeliciteerd allemaal,

volgens mijn eigen berekening ben ik tussen 11 en 14 sept uitgerekend :)

omdat mijn laatste menstruatie maar 3 dagen was en heel erg weinig, denkt de vk ( en ik zelf ook) dat het misschien een innesteling is geweest.. dan zou het inhouden dat ik verder ben.

a.s vrijdag mogen wij voor de eerste echo komen. Dit vanwege we niet zeker weten hoe ver ik nou eigenlijk ben en ik giga onzeker ben en verhalen lees over lege vruchtzakjes.

ik ben niet de enige die er zo over denkt, ik zie dat veel meiden het spannend vinden en ook bang zijn dat het mis kan gaan of is.

maar lieve meiden, we hebben het niet in de hand.. dus laten we proberen te genieten ( moet ik zeggen ;))

liefs! M

Terug
Bovenaan