Uitgerekend september 2017

Ja, idd die lege vruchtzakjes is naast de miskraam voor je echo de grootste angst.

Ik vind het wel erg prettig als ik bij andere lees dat ze ook met 6 weken nog niet heel veel klachten hebben dat geeft wel weer hoop.

Het is idd afwachten en hopen op het beste.

Als ik de kleine garnaal gezien heb met een knipperend/kloppend hartje dan ga ik echt zoooo genieten en deze tijd vol onzekerheden inhalen hihi

Jaaa emylai cat, wat een onzekerheid..

ik ben ook bang voor alles en haal me van alles in me hoofd..

moet ik ook helemaal niet doen en me vriend word er ook nog eens helemaal gek van!

Leuk al die baby's in september zeg :))

Haha die van mij werd ook boos. Eigenlijk heb ik een forum/Google verbod hahaha..

In onze omgeving zijn het afgelopen jaar alleen maar meisjes gemaakt, dus ik ben benieuwd:-D

<p style="text-align: right;">Hallo allemaal!</p>
<p style="text-align: right;">erg leuk zo'n forum, leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat!</p>
ik heb nog weinig last, wat gespannen borsten en wat moe maar verder niks anders dan anders!

ik ben erg benieuwd naar de 30e of alles goed zit maar kan verder eigenlijk alleen maar genieten hoop dat het jullie ook lukt!

gisteren is ook hier moeders voor moeders geweest, erg lief cadeautje en 2 leuke tijdschriften gekregen! Ik voelde me wel meer zwanger nu ik er met iemand anders dan mijn vriend over kon praten

Hoi hoi,

Hier nu 6.5 week zwanger... nog even geduldig wachten tot 1 februari.

Hier wel ontzettend last van kwaaltjes. Sinds 2 dagen ben ik de hele dag door misselijk. Steeds het gevoel te moeten spugen. Alleen als ik eet dan is dat gevoel heel even weg. Verder ook totaal uitgeput. Na het uitlaten van mijn honden lig ik alweer op de bank.. Ik slaap de klok rond!(met 30x opstaan om te plassen)

Maar het hoort erbij!

<p style="text-align: left;">Hahaha amylai cat,</p>
<p style="text-align: left;">ik heb ook een verbod :)))) hahaha</p>
<p style="text-align: left;">erg zijn we he?</p>
<p style="text-align: left;">ieder lichaam is anders, dus het zegt ook helemaal niets. Alleen maar afwachten. Maar als ik dit 40 weken heb dan word ik gek denk ik

<p style="text-align: left;">Hahaha amylai cat,</p>
<p style="text-align: left;">ik heb ook een verbod :)))) hahaha</p>
<p style="text-align: left;">erg zijn we he?</p>
<p style="text-align: left;">ieder lichaam is anders, dus het zegt ook helemaal niets. Alleen maar afwachten. Maar als ik dit 40 weken heb dan word ik gek denk ik

Terug
Bovenaan