Uitgerekend september 2017

Idd ik denk vooral in deze onzekere tijd moeten we onszelf verwennen. Ontspanning en afleiding zoeken.

Ik heb mij net nog laten masseren bij de fysio. Omdat ik last heb van mijn ademhaling dus ook last van mijn schouders. Ik heb het wel verteld tegen mijn fysio dus hij doet het niet te heftig maar laat me erg ontspannen.

Lekker bad nemen, boek lezen, film kijken. Ontspanning zoeken want stress is niet goed voor ons!

en heel fijn dat we hier ons ei kwijt kunnen :)

<p style="text-align: left;">Wat vreemd hij plaats niet heel mijn bericht... weet iemand toevallig of je een berichtje krijg als er gereageerd is ..</p>
<p style="text-align: left;">jammer dat je alles moet opzoeken. Of dat je iemand niet een privé berichtje kan sturen</p>

Ik vroeg me ook af inderdaad hoe je ziet dat er weer een bericht is! Hij pakt ook niet altijd alles wat je typt heel irritant!

Hoi meiden,

Ik heb een tip voor jullie om niet steeds je gesprek kwijt te raken. In Chrome zie je rechts drie puntjes boven elkaar staan. Daarop klikken en dan ''bladwijzer aanmaken''. Je kan eventueel de naam van de pagina veranderen zodat niet iedereen die met je meekijkt, met grote letters 'ouders van nu' ziet staan. Is heel simpel en als je erop klikt heb je gelijk het juiste gesprek. Elke 3 dagen even opnieuw doen want er komen steeds meer pagina's bij... Hopelijk helpt dit jullie. En super om zo met elkaar te kunnen delen.

Terug
Bovenaan