Uitgerekend september 2017

Hallo Allemaal,

Ook ik ben uitgerekend in september 2017, de tiende als het goed is.

Vandaag contact gehad met de vk en 9 feb de eerste afspraak, 15 feb de eerste echo.

Klachten zijn nog mild eigenlijk in mijn beleving. Iets vollere en gespannen borsten, wat milde misselijkheid met vlagen, minder eetlust, steken in de onderbuik.

Ik ben wel benieuwd hoe oud iedereen is aangezien ik zelf 40 jaar ben en daarom dus al in een risicogroep val. Hou ook echt een slag om de arm, want je weet maar nooit. En de echo laat nog even op zich wachten dus ik moet geduld hebben.

Fijne avond allemaal.

Hoi Essjes.

Welkom en gefeliciteerd! Ik ben 25 en over een maandje 26.
Duurt lang he voor je naar zo'n echo kan gaan! Ik heb de mijne 24 januari.

Ik ben ook 28 :). Vandaag heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundigw, ben erg benieuwd.

De verloskundige zit bij mij in de stad en ik rij in een auto van de zaak met zeer duidelijke bestickering. Dat vind ik nog wel een beetje lastig. Wat als iemand voorbij rijdt en mij herkent...

Nouja de kans is niet heel groot en anders het is ook weer geen geheim.

Ik lees dat heel veel meiden zich druk maken om een leeg vrachtzakje te zien.. ik heb met 5 weken een echo gehad omdat ik niet wist hoelang ik zwanger was. (Ik had m'n menstruatie niet bij gehouden.. oeps)

bij mijn 5 weken echo was er ook een leeg vruchtzakje. De verloskundige had uitgelegd dat dit heel normaal is omdat het nog zo'n prille zwangerschap is.

afgelopen dinsdag had ik nog een echo, en nu zat er een kindje met hartactiviteit!

wij zijn zo blij! Nu nog een paar welen door de onzekere periode.. maar inmiddels 7 en halve week zwanger.

ik hoop dat het de meiden helpt die zo bang zijn voor een leeg vruchtzakje..

en meiden, als je wel kwaaltjes hebt is het ook niet goed hoor. Ik ben super misselijk, overgeven, heel erg moe, pijnlijke borsten, ruik zo sterk als een hond.. maar goed, ik hou me er aan vast dat het zo'n groot wonder is dat er een kindje in mijn buik groeit.

groetjes EV :)

Terug
Bovenaan