Uitgerekend september 2017

Hallo , ik ben 33!

Ben nu 6,6 weken ... heb t idee dat mijn buik al aan t veranderen is , en mijn borsten zijn al een cupmaat gegroeid zeer (pijnlijk)! Bepaald eten krijg ik niet meer weg zoals broccoli , spruiten , bloemkool , dat gaat kokhalzend

Ladies, ik heb een vraag. Mijn vriend en ik hebben een goed sex leven. We deden het zeker 3 of 4 keer per week. Sinds ik weet dat ik zwanger ben heb ik geen zin in sex. Ervaren jullie dit ook?

ik heb weinig last van kwaaltjes dus daar kan het niet aan liggen. Ik weet dat je gewoon gemeenschap kan hebben tijdens je zwangerschap maar ergens ben ik misschien wel ook een beetje bang!

Hoi allemaal,

Volgens mijn berekeningen uitgerekend op 13 september. 30 januari 1e echo. Spannend.... ik heb het ook af en toe koud maar soms ook heel erg warm. Af en toe heb ik rare steekjes in mn buik. Het is ene keer links andere keer rechts. Steekjes van paar seconden. Zijn er dames die dit ook voelen/meemaken.

Ik ben erg bang dat het allemaal mis gaat lopen. Vind moeilijk wachten tot mn 1e echo.

succes dames

Hoi Dorien, hier nog zo een. Ik heb ook geen zin meer en ik durf ook niet zo goed. Mijn baarmoedermond is zo goed doorbloed dat het met het minste of geringste begint te bloeden. Ik heb eigenlijk voortdurend lichtbruine afscheiding en afgelopen week ook al een keer donkerbruin en een bloedstolseltje. Het bleek allemaal niet uit te maken want de echo was goed, maar toch zie ik het allemaal liever niet. Na de inwendige echo was het ook weer erger. Voor mij even geen seks dus. Mijn man vindt het ook allemaal wel even goed zo. Het is al spannend genoeg, we gaan niet nog meer spanning veroorzaken door meer bloedverlies.

Dorien,

Van mij hoeft het ook niet zo, maar bij ons is het andersom. Mijn vriend zeurt elke keer dat we weinig seks hebben, maar als ik toenadering zoek laat hij het afweten.  Ik denk dat hij het gewoon een gek idee vindt nog.

ik denk dat je het gewoon moet doen en dan komt de zin wel weer terug. Er veranderd natuurlijk ook veel in jouw lichaam he. Al die veranderingen kosten ook energie en je hebt je kop er daardoor gewoon even niet naar staan.

Hier is de zin ook ver te zoeken, tot soms frustratie van mijn man haha. Dat snap ik ook wel weer. Maar hij moet ook gaan snappen dat er van buiten nog niets gebeurt maar dat er in mijn buik heel veel aan de hand is. En dat maakt het lastig, ik heb vaak last van mijn darmen en dat helpt de zin ook niet natuurlijk.

Mijn borsten lijken ook met de dag meer zeer te gaan doen, hebben jullie dat ook?

Ik ben 26 volgende week wordt ik 27.kan echt niet wachten op mn eerste echo die heb ik 9 februari. Morgen komt MoedersvoorMoeders hier op bezoek, ben erg benieuwd.

Terug
Bovenaan