Uitgerekend september 2017

Zo net toch nog maar een Clearblue test gehaald, omdat ik nog steeds onzeker ben of er wel echt iets gebeurd daarbinnen. Nu testte ik zaterdag 2-3 weken nu paar dagen later 3+, dus mijn hcg gaat wel degelijk nog omhoog. Geeft mij toch wat meer vertouwen:-D

Bij mij ook minder zin maar als we eenmaal bezig zijn.. schijnt na 3 maanden dat je niet meer te houden ben, dan kan je man het weer inhalen haha! Ik ben nu elke ochtend eventjes een beetje misselijk, mn borsten zijn voller maar niet pijnlijk! Vandaag nog precies 3wk tot de echo.. kan ik de tijd vooruit zetten?

Emylai, ik wil je niet ontmoedigen maar zo'n zwangerschapstest zegt niks. Tot wel 2 weken na het verliezen van het vruchtje heb je nog hcg in je urine! Probeer je daar niet aan vast te klampen! Het komt goed meis! Hoe dan ook we kunnen er niks aan doen, helaas! Probeer je elke ochtend te visualiseren dat je in sept je kindje vast hebt. Ik doe dat nu ook en ik voel me veel zekerder!

Hhe Benan,

die steekjes ervaar ik ook heeel af en toe. Voornamelijk als ik een snelle beweging maak, bijv snel omdraaien in bed. Of als ik heel lang in een bepaalde houding zit.

Ik maak me er weinig zorgen over, denk dat het erbij kan horen

Dankjewel voor jullie reacties. Dan moet ik er maar gewoon even met mn vriend over praten. Dat dit dus vrij normaal is in de eerste periode.

En ben ook erg moe in de avond. Vooral na het werk dan kan ik na het eten al inslaap vallen op de bank wat ik voorheen nooit had!

Hi meiden, vind het echt leuk om te lezen dat er genoeg jonge meiden ook in deze chat zitten! Ik word in september 25, mooier verjaardagscadeau dan een gezonde beeb kan ik me niet wensen :)
ben nog steeds onzeker, wil zo graag die echo.... nog 18 nachtjes, haha heb gewoon zo'n "aftel app" gedownload in AppStore.

Gisteren hebben we het mijn schoonmoeder verteld, omdat m'n vriend het niet meer kon volhouden... ze was zo verdrietig van blijdschap! Hebben het gefilmd, goud!

Heeft een van jullie het al verteld aan ouders/schoonouders?</p>
<p style="text-align: left;">X,</p>
<p style="text-align: left;">Dee</p>

Ik heb het direct aan mijn ouders verteld. Ik kan zoiets, vooral voor mijn moeder, niet verbergen. De andere opa en oma weten het nog niet. Ik vind het sowieso een lastig geheim om te bewaren, wil het zo graag vertellen. Maar.... adem in adem uit, nog eeeeeeventjes geduld.

Terug
Bovenaan