Uitgerekend september 2017

Bedankt voor de reacties :)

En ik heb ook steken in de onderbuik. Schijnt erbij te horen heb ik gelezen.   En het was ook 1 van de dingen waardoor ik wist dat de test positief zou uitvallen. Ik zie het ook als een positief iets eigenlijk, een zwangerschaps symptoom. Hier weet niemand het nog behalve wijzelf. Al had ik het liever gelijk van de daken geschreeuwd. Mijn partner is voorzichtiger. En angstig voor alles wat er nog mis kan gaan. Ik weet alleen niet hoelang ik dat nog voor me kan houden naar mijn ouders toe. En ik kan maar aan 1 ding denken, als een soort mantra; ik ben zwanger, ik ben zwanger, ik ben zwanger!

Vraagje, hebben jullie al iets veranderd bij je zorgverzekering? De VK gaf als tip dat je in januari nog kan wijzigen maar het lijkt me nog zo vroeg!

Moeilijk he, geheim houden. Ik praat steeds bijna mn mond voorbij tegen mijn collega die het proces van een jaar op de voet heeft gevolgd maar wij wachten tot na de 1e echo met vertellen aan ouders en naaste vrienden. Het heeft ook wel wat, zo iets moois en intiems delen met je vriend!

Hier ook af en toe steekjes, vind het niet eng. Voelt meer als een teken van "leven" als ik niks voel maak ik me juist zorgen. Heb echt de hele dag enorme trek (vooral in chocola, helaas)

Ik ben 29

ik heb niks aan mijn zorgverzekering veranderd misschien eens goed om naar te kijken maar ik dacht dat deze altijd voor januari gewijzigd moet worden!

ik merk ook dat ik na werk moe ben, lekker in bad en op de bank dan maar!

Ik heb steeds van die momentjes dat ik ineens weer denk Oja ik ben zwanger

Hoi meiden, bedankt voor de reacties. Ik heb ook gelezen dat steken In buik erbij hoort. Ook aan mn omgeving gevraagd die  al een zwangerschap achter de rug hebben maar niemand die zij van jaaaa dat voelde ik ook.. daarom die twijfel en angst. ik kon ook niet geheim houden, moest gelijk vertellen en hardop ook bingooo!! IK BEN ZWANGER

Knap dat je het voor je kan houden, tuurlijk is het ook een bijzonder en intiem iets als je het alleen met je partner deelt. Maar wij komen bijna dagelijks over de vloer bij mijn schoonmoeder en doen onze kluswoning samen met mijn ouders, dus.... ik moét het wel kwijt. Kan het gewoon niet geheim houden, ben zo blij!!

Wij hebben wel mijn zorgverzekering aangepast. Het is iets duurder in de maand, maar straks verdienen we het dubbel en dwars terug (als alles goed verloopt). Hebben 2 steren gedaan voor mij, nu hebben we ook geen eigen bijdrage voor kraamzorg meer (dat is best een dure grap).

Hallo dames

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.

Zelf ben ik nu voor de 2e keer zwanger maar ik durf het nog niet te geloven omdat ik de eerste 2 kindjes verloren heb aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik moet nog tot 13 februari wachten tot de echo. Zelf heb ik uitgerekend dat het rond de 22 september geboren mag worden.

Ik hoop het echt het zou zo welkom zijn.ik weet nu in elk geval wel hoe ik met de misselijkheid moet omgaan. Bij mij helpen droge crackers of toastjes enorm tegen de misselijkheid. Wel met een beetje lauwe thee om het weg te krijgen.

De krampjes in de buik en de temperatuur schommelingen horen er ook echt bij.

Groetjes van Anita

Terug
Bovenaan