Uitgerekend september 2017

Ha lekker bezig plu! Ik heb nog geen drang om dingen te kopen, daar ben ik echt veel te onzeker voor. Daarnaast komt mijn moeder geregeld over de vloer en die weet het nog niet! Na de 13/14 weken als iedereen het weet en we ons war meer kunnen ontspannen hebben we nog tijd zat :)

Ik heb gek genoeg niet van die onzekerheden. Ik zou ook niet weten waarom. Vergeet daar en tegen dagen wel dat ik zwanger ben. Het is zo jammer dat vele zoveel onzekerheid ervaren, lijkt mij als onnodig stressen. Je hebt de dingen toch niet in de hand. Als jij weet dat je alles doet om je kindje de beste kans van slagen te geven (niet roken, geen alcohol, foliumzuur) dan is dat toch zekerheid genoeg? Ik probeer van elke (wakkere) seconden te genieten van het idee dat er een beginnend mensje in mij groeit. Tegelijkertijd genieten van de laatste maanden dat ik Pluut heet en niet Mama..

lieve dames! Ik weet dat er van alles mis kan gaan.. Maar er kan nog veeeel meer goed gaan!!

Hallo dames

Ik heb 31 januari intake bij vk, dan ben ik 6 en halve week. Dan maken we daarna afspraak voor eerste echo. Vind t allemaal best spannend, helemaal nu ik de griep te pakken heb en mijn symptomen bijna niet meer aanwezig zijn. Hoop dat t allemaal goed komt en dat we over aantal weken n kloppend hartje zien. Tot nu toe weet alleen mijn moeder en mijn man het, met de rest willen we wachten tot we t hartje hebben gezien

Hallo,

Ik ben niet zo bang dat het mis gaat, al weet ik dat het wel kan. Ik gebruik foliumzuur, vitamine D, eet heel gezond en drink veel kruidenthee en water. Ik heb vertrouwen in mijn lichaam, ook al is het de eerste keer.

In week 4 en 5 was ik er wel heel gespannen over. Inmiddels ben ik 7 weken en wordt het al een stuk relaxter. Wij gaan het met 10 weken vertellen als we een goede echo hebben, want het is al best goed te zien... :( En het valt veel mensen op dat ik er zo vermoeid uitzie. Dus dan vertel ik het liever zelf dan dat mijn buik het doet.

HEBBEN JULLIE TIPS OM TE VERTELLEN AAN FAMILIE? WELKOM!!

Manon, wij hebben het vertelt met een fotolijstje met daarin de tekst: je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik geboren ben, mag ik dan in dit lijstje misschien?

Mijn vriend is heel handig met photoshop dus heeft er heel wat werk van gemaakt. Woezel en pip eronder met een roze en blauwe ballon. Ingepakt en ze hadden het totaal niet zien aankomen.

Wij hebben het verteld met de kraskaarten van mamakaart.nl Origineel niemand had er nog van gehoord.

Ik begin nu ook een stuk relaxter te worden ben morgen 6 weken..

Ik ga van t weekend ook is bij me verzekering kijken hoe het zit met een hogere verzekering.

Manon, jammer ik kan geen foto toevoegen. Mijn ouders vrij snel, oud en nieuw waren we bij hun en het zou hun meteen opvallen als ik niet zou drinken. De ouders van mijn vriend met 6 weken. Had er liever mee gewacht,maar mijn vriend kon het niet meer voor zich houden.

Verder weet niemand het nog hoor! Nog even mondjes dicht houden en hopen dat we woensdag een kloppend hartje op de echo zien(vorige week nog niet).  Dagen gaan zo sloom..

Die kraskaarten hadden wij ook gezien, maar vond ze wel vrij prijzig.

Terug
Bovenaan