Wij gaan het aan mijn schoonouders vertellen tijdens schoonpa zijn verjaardag, dan gaan we uiteten en laten we het restaurant een nagerecht met de tekst "gefeliciteerd opa" serveren. Bij mijn ouders bestellen we een loopauto die hetzelfde is als onze eigen auto, zelfs de kleur, we hebben best een bijzondere auto, met grote ballonletters B A B Y eraan en die zetten we in de garage naast onze eigen auto.. komen jullie even naar onze nieuwe auto kijken? Kan niet wachten op hun reactie! Ik heb ook al boekjes gekocht over een beertje met "ik vind je lief opa" "ik vind je lief oma" en die geven we er dan bij (die waren in de aanbieding bij de bruna, voelde als een teken die boekjes heb ik al jaren in mn hoofd) vandaag heb ik het verteld aan mijn acupunctist, na een jaar zonder resultaat proberen, 2 bezoekjes aan hem en toen zwanger! Ik glunderde helemaal, zo fijn om het hardop uittespreken! Ook weer meer last van mijn buik/darmen. Heel erg menstruatiegevoel. Ik ben ook een stuk minder gespannen en bang dat t mis is, morgen ook 6wk! Zo leuk om te lezen hoe we allemaal gelijk opgaan! Kletsen ook een hoop meiden mee!