Uitgerekend september 2017

Sorry meiden, ik zit nu nog even verder te lezen over de Nipt test maar ook deze test is een kansberekening alleen betrouwbaarder dan combinatietest. Dat is niet zoals de verloskundige mij het heeft verteld.

Kortom iets met bomen en een bos

Ik zou m niet willen doen maar mijn vriend wil het wel doen. Ik heb zoiets als je niet in een risico groep valt dan hoeft die test van mij niet.

Maar dat word nog een discussie met mijn vriend

Mijn man wil ook  de test doen, maar ik zelf niet. Geeft alleen maar meer onzekerheid terwijl alles gewoon goed kan zijn na de bevalling.

Je houd toch wel van je kindje, nu al :)

Hoi allemaal,

nou wij hebben gister een echo gehad.

ik zelf dacht dat ik 6 weken en een paar dagen was maar ben een week terug gezet..

ze zag een mooie vruchtzak een een dooier (een klein kringetje) en vertelde dat over 2 weken we wel een hartje moeten zien.

ze was heel positief en feliciteerde ons wel 2 keer.

toch geeft het me nog meer onzekerheid, heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt?

de verloskundige had me al gewaarschuwd dat we misschien niets zouden zien op de echo..

maar vanwege een twijfel in de menstruatie kreeg ik deze echo.

liefs m

Hoi meiden,

gisteren bezoek gehad van MoedersvoorMoeders en ook een super lief cadeautje gekregdn. Ik moet wel nog wennen aan het plassen in de kan hoor haha.

Wij hebben niemand nog iets verteld, morgen 6 weken en 9 februari intake en eerste echo. Daarna kijken we of we het nog 3 weken onze mond kunnen houden.  Dit weekend vier ik mijn verjaardag dus extra moeilijk om mijn mond te houden.

Over de testen, mijn vriend zou de testen ook graag doen maar ik weet het nog niet. Ik wil eerst de 9 weken echo afwachten of alles goed is en de kleine een hartje heeft.

Nou meiden, vandaag precies 6wk en ik heb het geweten.. misselijk, misselijk! Zelfs al boven de wc gehangen! Mijn vriend is toevallig ziek dus ik hoop dat ik een tik mee heb gekregen, dit is helemaal niks! En dat te bedenken dat ik vorige week nog zeurde dat ik niks voelde haha.. het is ook nooit goed :,)

Leuke ideetjes komen er langs!

Ik ga denk ik geen 1 test doen behalve wat ze op de echo kunnen zien. Hoe vaak ik ook niet hoor dat er met de geboorte niks mis bleek te zijn .. moet je voorstellen dat je t dan had afgebroken! Maar ik wacht het verhaal van de VK af. Hebben jullie al gedacht aan navelstrengbloeddonatie? Ik zag t in een ouders van nu blaadje staan en sprak me erg aan. Ga t ook aankaarten bij de VK!

Hoe voelt iedereen zich verder?

7+1 week vandaag en ik heb iets minder last van misselijkheid. Misschien omdat ik de laatste twee avonden vlak voor het naar bed gaan nog iets eet. Scheelt in ieder geval een hoop deze 2 dagen

Ik ben ook erg benieuwd of er meer kwaaltjes komen. Heb nu echt nergens last van. Alleen mn buik is wat opgezet. Ben al een stuk minder moe en totaal niet misselijk. Geen gevoelige borsten dus dat maakt me wel wat ongerust.

ben nu 5+3 dus hoop dat er nog wat tekenen van zwangerschap komen. Ook al is het alleen gevoelige borsten..

Terug
Bovenaan