Uitgerekend september 2017

Hallo , even een vraagje ?

Wat slikken jullie qua foliumzuur? Ik heb de mamacompleet met visolie...  slikken jullie er ook nog wat bij qua vitamines ?

gr hil

Ik slik gravitamon, de VK zei dat hier alles in zit wat ik nodig heb (ik slik dit al een jaar) maar omdat ik vegetarier ben moet ik wrs wel extra dingen gaan slikken. Moet het nog even navragen. Ik werd vanmorgen wakker met buikpijn, hup in de stress.. moest gewoon naar de wc :') Ik lees zoveel over miskramen dat het bijna "erbij" lijkt te horen.

EV93 vervelend dat je zo'n last hebt. Ik heb nog nergens last van en moet er idd maar blij mee zijn. In de ochtend voel ik een lichte vlaag van misselijkheid wat ik makkelijk kan wegslikken (lijkt meer alsof er een slijmprop in mn keel zit) maar dit had ik ook wel eens voor mijn zwangerschap. Alles wat ik voel lijkt niet nieuw te zijn. Dan denk ik ja maar dat heb ik wel vaker gehad. Moe? Pas als ik in bed lig en dit kan gerust om middennacht zijn.

Wie wilt allemaal het geslacht weten? Ik heb altijd geroepen dat ik het wil weten en nu het zover is wil ik het absoluut niet weten! Heel gek!

Ik wil het zeker weten!

Dan kunnen we ons er helemaal op voorbereiden.

En ik moet wel wachten tot week 8 op de echo ik ga het niet eerder doen Yaelle. Geeft zoals je zegt ook waarschijnlijk geen duidelijkheid.

Probeer te genieten!

Ik wil het wel weten, maar mijn vriend niet. Dat wordt lastig hihi!

Dat over miskramen heb ik ook te veel gelezen. Daarom moet je niet te veel opzoeken dat werkt ook allemaal niet mee. Ik kan door al die verhalen nog niet eens blij zijn. Erg he?!

Ik gebruik ook foliumzuur van Gravitamon, en heb er net nog visolie bij gehaald.

Wij willen het geslacht ook zeker weten, ben juist super nieuwsgierig!! Heb al ook een soort voorgevoel dat het een jongetje gaat worden maar dat is op niks gebaseerd natuurlijk, nog wat meer geduld hebben!

Ik heb de de mama compleet pillen, en willen zeker weten wat het word ben veelste nieuwsgierig haha. En dan kunnen we alvast lekker kopen. Laat die eerste weken maar snel voorbij gaan!

Terug
Bovenaan