Uitgerekend september 2017

Fijn die positieve echo's!

De kwaaltjes vallen bij mij nog erg mee eigenlijk, vooral wat vermoeider (zou nu m'n bed al in kunnen) en wat gespannen borsten. Darmen wel wat onrustiger maar pas nog prima m'n gewone broeken. Het bruine bloedverlies heb ik vandaag voor het eerst sinds bijna 2 weken een keertje niet gehad!:D Daar maakte ik me de laatste tijd erg druk over.

Ik heb ook last gehad vorige week van bloedverlies, behoorlijk lang en veel. Echo was wel gewoon goed gisteren! Hoeft dus niet altijd een slecht teken te zijn.

Ik ben vooral heel moe savonds en voel mij opgeblazen/ heel iets misselijk. Vooral savonds buikkrampjes.

Hoe zit het met jullie gewicht? Ik eet eigenlijk gewoon zoals voordat ik zwanger was. Gezond en dezelfde hoeveelheden. Ik blijf alleen gigantisch afvallen, ben nu in 3 weken tijd bijna 6 kilo kwijt.

Dankjewel meiden voor de reacties. Ben een beetje opgelucht. Hoop dat bij mij ook alles in orde is. Ik wordt niet geholpen helaas, omdat ik geen pijn heb. (Heb alleen soort kramp gevoel rechts onder buik) Ik moet wachten tot as maandag.

Hier ook uitgerekend in september! Nu pas 5 weekjes zwanger en heb 14 februari mijn eerste echo.. spannend!!

heb nog nergens last van behalve mega gevoelige borsten, die al groeien ook!

Hee heb de ene dag dat ik echt super misselijk ben en moet overgeven en volgende dag nergens geen last van. Zo raar. Maar ik pas me broeken nog. Zit nu al af te tellen na de volgende echo</p>

Ik volg dit topic al een tijdje.  Morgen 8 weken en 9 september uitgerekend. Heel spannend allemaal! Vooral last van vermoeidheid en borsten. Nog niet echt misselijk, maar wel wisselende eetlust. 6 febr intake bij de verloskundige en nog geen afspraak voor de eerste echo. Ben toch wel ongeduldig! We hebben wel wat moeite om het geheim te houden.. Ouders en wat goede vrienden weten het al.

Terug
Bovenaan