Uitgerekend september 2017

Als ik een positieve echo heb op 3 februari dan sluit ik ook graag aan bij de groepsapp! Hoeveel meiden zitten daar nu in? Voor nu vind ik het hier wel lekker veilig omdat nog niemand behalve m'n man van de zwangerschap weet ;) Aan de ene kant heel leuk om samen een geheimpje te hebben, maar o wat is het lastig om m'n mond niet voorbij te praten! Zeker omdat een aantal vriendinnen weten dat we al even 'bezig' zijn.

Wij hadden de eerste echo ook alleen een vruchtje en vruchtzakje op de echo. Geen kloppend hartje, na 1.5 week terug gekomen en daarna een heel mooi kloppend hartje te zien. Het kan dus nog zeker!

Ik wil straks ook wel in de groepsapp, maar wil het eerst kenbaar hebben gemaakt in onze omgeving. Maandag 8 weken, eetlust is heel wisselend. Soms eet ik een hele dag bijna niets en andere dag gaat het prima. Vooral eten koken/warm eten is drama op het moment.

Hoi lieve meiden,

als mijn echo goed is binnenkort dan wil ik ook heel graag in de groeps app, lijkt me hartstikke leuk :)

voor ieder die nog even in spanning zit laten we duimen voor heel goed nieuws.

ontzettend spannende tijd hoor ☺️

af en toe krijg ik het Spaans benauwd als ik er aan denk dat me volgende echo niet goed zal zijn.

veel liefs m28

Ik ben vandaag 7+5w. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad, prachtig op schema en mooi kloppend hartje gehoord. In de groepsapp zitten nu 11 dames even uit mn hoofd

Ik heb aanstaande vrijdag mijn echo.

Eten is een drama op moment. Ik heb best trek, maar ik moet er gewoon niet aan denken. Vooral warm eten bestaat voornamelijk uit kokhalsen:-(

Herkent iemand dit of heeft misschien iemand een tip voor mij?

Hallo Allemaal,

vanochtend kwam ik er achter dat ik zwanger ben van ons 2e kindje.

Omdat ik door de borstvoeding die ik gaf nog helemaal niet ongesteld ben geweest en dus bij de eerste eisprong zwanger ben geraakt heb ik geen idee hoelang ik precies zwanger ben nu. 3 weken geleden testte ik nog negatief dus dan zou ik denk ik nu tussen de 5 en 8 weken moeten zijn uitgaande van mijn vroegere cyclus van 30 dagen. In dat geval zou ik eind september uitgerekend zijn.

Ben de hele week al moe en sinds 2 dagen ook misselijk. Mijn man zei gelijk dat ik net zo was als bij de vorige zwangerschap en hij had dus gelijk.

Hartstikke blij zijn wij uiteraard hoewel ik niet had gedacht dat het (weer) in 1 x raak zou zijn.

Ik vraag me echt af hoe ver ik ben, maar ik vrees dat de echo het enige is dat daar echt uitsluitsel over kan geven.

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan