Uitgerekend september 2017

Spannend Mael, nog 11 dagen heb ik uitgerekend. Ik blijf t stom vinden dat die signalen zo wisselend zijn. Vandaag op zich wel redelijk beurse borsten maar nog niet misselijk. Scheelt misschien ook: ik ben een weekendje weg en dat eet ik vaak meer en vaker, en dat helpt tegen misselijkheid...

Wat voel je precies in je buik? Ik moet zeggen dat ik me wel erg pafferig voel vooral savonds, dat lang zitten met een strakke broek niet lekker is maar dat ik niet echt iets voel in mn buik.

11 dagen klinkt zo ver nog he haha.

ik voel al sinds de innesteling  gerommel onder in mn buik heb het nog niet na kunnen vragen maar zou natuurlijk het groeien van je baarmoeder kunnen zijn omdat alles zich nu al aanpast. Af en toe heb ik ook steken onderin mijn buik. Maar me er niet zo druk om.

misselijk ben ik gelukkig niet, vriendin van mij is nu 20 weken en ligt al sinds 3 maanden op bed omdat ze zoveel overgeeft. 'S avonds wel heel pafferig inderdaad, thuis na het werk kleed ik me ook snel om in iets gemakkelijks

Even een soort update op mijn eerdere bericht dat ze bij een extra echo afgelopen woensdag een lege dooierzak/ vruchtzak zagen. Mijn moeder was gelukkig mee en ik heb het er vandaag met haar over gehad. Zij zei dat er wel een schaduw te zien was, en dat wat er klopte dat dat mijn aders waren. Maar volgens mijn moeder is dat een redelijk goed teken: dat er een kloppende ader te zien is van mij geeft aan dat er wel iets van bloedtoevoer is naar iets, en de schaduw was hoogstwaarschijnlijk van het embryo (wat misschien ergens verstopt zat of nog te klein om goed te kunnen zien).

Dat geeft mij wel weer meer hoop voor woensdag. Gevoelsmatig voel ik zelf ook dat het wel goed zal zijn, maar houd natuurlijk in mijn achterhoofd dat er een kans is dat het niet goed is. Het is en blijft spannend.....

Ps. Ruby, ik heb je ook een mail gestuurd voor de groepsapp. Wil je mij ook toevoegen?

Hoi Ilona, je hebt woensdag je volgende echo toch? Hou je ons op de hoogte .. ben benieuwd of er nu wel wat te zien is.

heb je geen bloedingen meer gehad? X

Ik heb inderdaad aankomende woensdag de tweede echo. Super spannend! Ik houd jullie op de hoogte.

Ik heb geen bloeding meer gehad. Alleen wat bruinige afscheiding, maar dat is oud bloed. Ik ga wel nu met wat spanning naar de wc, bang dat er toch weer een bloeding is.

Hoi!

Ook ik mag me aansluiten. Vandaag 5 weken en 5 dagen zwanger van ons 1e kindje. Tot nu toe nog niet veel kwaaltjes gelukkig. 17 februari mag ik voor de intake en direct de 1e echo. Wel spannend hoor dit!

Welkom grietje.

Spannend allemaal he :)..

nog 7 nachtjes tot m'n echo, ik tel al af vanaf dag 29 hahah .. gaat de tijd toch snel

heb geen kwaaltjes meer maak me beetje zorgen of het dan allemaal wel goed zit

Terug
Bovenaan