Uitgerekend september 2017

@ Emylai

ik heb precies het zelfde qua eten, smorgens weinig zin, soms op een dag geen trek in eten en dan eet ik gewoon soepstengels met bouillon

en wat super lekker is; fruit uit de vriezer en daar een smoothie van maken. Lekker fris en heb je toch je vietamientjes binnen :)

Vandaag alweer 7+2... dagen vliegen zo hard voorbij

Hoi allemaal!

Wat verschrikkelijk slopend meiden om af te wachten of het toch wel goed is... helaas ken ik die ervaring maar al te goed van de vorige keer. Ik duim voor een goede afloop.

Hier toch wel weer iedere dag die verschrikkelijke stress. De tijd gaat zo traag tot 9 februari de volgende echo. Het feit dat de echo vorige week maandag goed was op 6+6 wkn was fijn, maar toch is die onzekerheid niet weg te krijgen. Nu heb ik weer geen gevoelige borsten :( kan morgen zo weer terug komen dat weet ik wel... pfff aftellen tot de 9e. Snel slapen dan is er weer een dag voorbij!

Marjo waarom ben je zó onzeker? Probeer toch een beetje vertrouwen te hebben in je lichaam, dat het een keer mis is gegaan betekend niet dat jou lichaam je nu weer in de steek laat.

we tellen samen af, jij bent 3 dagen later aan de beurt maar voor je het weet is het zo ver :)

denk vooral aan leuke dingen.. dat je met Koningsdag met een dikke toeter loopt! Of vd zomer op het terras zit samen met je kindje in je buik, offfff dat je niet meer alleen in de auto hoeft te zitten vanaf nu. Je rijd altijd samen hihi!

nou, zet hem op! Liefs

Ah Deetje wat een heerlijk opbeurend bericht! Dank je wel! Echt lief van je! X

Ik durf er heel slecht vertrouwen in te hebben omdat ik zo ontzettend bang ben dat ik weer teleurgesteld word. Ik denk dat die curettage en alle emoties die daar omheen kwamen kijken achteraf meer traumatisch waren dan ik bij voorbaat dacht...

Als ik nu even denk aan in de meivakantie een dikke toeter dan denk ik gelijk nou laten we het eerst maar zien!

We tellen af, eerst de 31e het intakegesprek bij de verloskundige. Dat is gelukkig al bijna! En dan is t echt nog maar een week en 2 dagen.

Heb jij dan niet dat je wel ns naar je buik staart en denkt: hoi! Ben je daar echt?? Joehoeee? Kon je maar even een signaaltje geven kleintje!

Oh die mooie toekomstbeelden... 1 grote roze wolk als ik er aan denk! Wandelen met de wagen, knuffelen, als gezinnetje op vakantie, kerst.... en met zo'n dikke toeter rond paraderen in de zomer en zuchten dat t zwaar is en dikke enkels hebben... hihi toch wel allemaal mooie vooruitzichten he!

Ik snap je ook héél goed hoor, is vreselijk om zoiets mee te maken en dat heeft altijd een plekje in je hart en gedachten dat zal nooit verdwijnen.

En idd, soms denk ik... Hallo? Doe je het wel? Ga me niet teleurstellen 6 februari, ik moet en wil je hartje zien kloppen hoor!

Denk dat we dat allemaal wel hebben hoor, daar zijn we tenslotte mens/vrouw voor...

Jaa, aan die leuke dingen denken doet je laten zweven - heerlijk gevoel! Gewoon blijven denken :) dat voelt de uk ook.

Slaaplekker voor straks! X

Marjo wij hebben op dezelfde dag de echo alleen is dat voor mij de eerste. Ben heel benieuwd en hoop een mooi kloppend gartje te hebben. Wat je zegt over je gevoelige borsten heb ik ook. De afgelopen 2 dagen was het weg en sinds gisteravond weer heel gevoelig, en sinds vanmorgen voel ik mn buik ook weer ben vandaag precies 7 weken.

Terug
Bovenaan