Uitgerekend september 2017

Spannend allemaal! En vooral heel leuk :)

wij hebben morgen middag de eerste afspraak bij de verloskundige en ik geloof ook meteen een echo, ben dan 7+3

wij hadden vandaag de verjaardag van ons nichtje die 1 is geworden, vertellen ze (mijn broer en schoonzus) dat ze grote zus wordt! Haha toen konden wij onze mond ook niet houden en vroeg mijn vriend of hij het boek van Kluun van mijn broer mocht lenen ( help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt). De feestvreugde was compleet :) 2 frummeltjes in september echt heel leuk!

Slaap lekker allemaal

Ilona ik hoop het beste voor jou! Heel veel succes meid!

Grietje wat leuk, ik ben vandaag 5.4 en heb 14 februari de eerste echo, liggen dicht bij elkaar! Ik heb idd ook vrij weinig kwaaltjes, alleen erg zere borsten en ben wel erg futloos en wil veel slapen.

He meiden,

vanochtend echo gehad ik was zelfs verder dan zelf uitgerekend nu 9 weken!!! Vlg maandag nog een evho vanwege de definitieve uitgerekende datum... opgelucht en blij een klopppend hartje te kunnen zien! Vandaag de ouders vertellen ! Een fijne dag allemaal

Ik heb van die hele nare vervelende steken onderin m'n buik, eerder gezegd bij me schaamstreek. Echt van die rot "naaldensteken". Herkent iemand dit? Wordt er gek van, al vanaf vanmorgen last van :(

Frysk faam wat een super nieuws! Heerlijk idee zeg en leuk dat jullie het de aanstaande opa en oma vandaag gaan vertellen.

Deetje, nee dat herken ik niet, is het al over?

Ik vrees dat ik slachtoffer ben van een buikgriepje :( de hele dag al aan het overgeven en diarree. Voel me hondsberoerd en kan nog niet eens een slokje water binnen houden... hopelijk is het vanavond een beetje weg getrokken..

Zo. Vinden jullie het erg als er ook even een man een berichtje plaatst?

Mijn vriendin is uitgerekend voor de laatste week september en ik vind het re-te-spannend. Een jaar geleden een miskraam gehad met 6 weken. Zit't nu wel goed? Inmiddels zitten we in week 7.

Zwangerschapsverschijnselen zijn er nog niet echt. Wel is ze moe, elke avond om 9 u naar bed, en af en toe een goeie steek daar waar de kleine wurm zou moeten zitten, heb ik van horen zeggen, en de test gaf zonder twijfel een - weliswaar licht - blauw streepje. Dus zonder de negatieve ervaring van een jaar geleden, en een jaar vol proberen en goede hoop...zouden we nu eigenlijk stikblij moeten zijn. (ben ik stiekum ook!!!!)

We proberen de roze wolk te vermijden maar langzaam maar zeker kunnen we er niet meer omheen om het er steeds over te hebben als we elkaar zien.

Binnenkort maar eens naar een verloskundige bellen. Maar niet te vroeg. We zijn voorzichtigjes blij en durven het nog niet tegen de buitenwereld te vertellen.

Misschien van de week nog maar een plasje doen om ons gerust te stellen :)

Maar anoniem op een forum even je hart luchten, dat is wel fijn :) ondertussen heb ik weer nieuwe power gekregen om die verbouwing nu toch eindelijk maar eens af te gaan ronden. Want hopelijk moeten er binnenkort emmertjes roze of blauwe verf, of politiek correct 'in the middle' groen gekocht worden!

Hallo allemaal

deetje ik herken de steken ook niet, hoop dr ze gauw weg zijn!

beterschap Marjo!

en PvdB wat leuk ook een man! Met 7 weken kun je gerust de verloskundige bellen maar ik snap jullie gevoel na een miskraam wel! De echo kan wel de vreugde vergroten en een stukje zekerheid geven!

wij hebben de eerste afspraak en echo vanmiddag gehad! Super leuk alles was goed, 7 weken klopt en ook het hartje zagen we al kloppen! Over 3 weken opnieuw check of ie goed groeit en dan kunnen ze de datum beter bepalen!

Succes allemaal!

Terug
Bovenaan