Uitgerekend september 2017

Frysk, wat een geweldig nieuws!

Deetje92, ik heb ook wel steken gehad, maar niet zoals jij beschrijft. Is het niet de baarmoeder die groeit? Anders even de verloskundige bellen en haar vragen?

marjo98, beterschap! Ik ben getroffen voor een flinke verkoudheid. Gebruik nu neusspray met zoutoplossing, maar wat werkt dat slecht zeg.

PvdB01, Niets mis met een man op het forum toch! Ik had ook geen symptomen, heb mij laten vertellen in het ziekenhuis dat het helemaal niets betekend als je er geen last van hebt. Elk lichaam reageert anders en moest juist opgelucht zijn dat ik nergens last van had. Maar snap de onzekerheid.

Wij kijken enorm uit naar donderdag, dan hebben wij weer een echo! Dan als het goed is 8,5 week. Hoevaak krijgen jullie een echo bij de verloskundige? Volgens mij krijg ik na de echo donderdag pas met  20 weken weer een echo.

Ik krijg maandag 6 februari de termijnecho,   Dan is het 10 weken. Met 12 weken weer een echo, en met 16 weken want dan kan je het hartje horen. En dan met 20 weken weer :)! Zo is het mij vanochtend vertelt!

Wow, wat leuk! van alles om naar uit te kijken en lekker veel bevestiging. Ik woon in het buitenland en hier alleen echo's met 12 & 20 weken. (Tenzij er iets bijzonders voor valt natuurlijk.)

Ik krijg ook pas met week 10 een echo terwijl ik lees dat de meeste hem al met 8 weken of eerder krijgt. Ik heb me er op ingesteld en ik vind het ook wel prima (ben ook bang voor weer een miskraam) maar duurt toch nog mooi 16 nachtjes...

Vandaag eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien:)

Zijn zo blij! Ook klopt het aantal weken nu 8+3 en wij dachten 8+2

Ik ga heerlijk slapen

Terug
Bovenaan