Uitgerekend september 2017

En marjo.. nee de steken zijn nog steeds onder in me buik :( lijkt me ook een baarmoeder die groeit of een scheet die dwars zit HAHA maar dat is het niet, doet zo irritant zeer

Anne_ en Yaelle dank voor jullie warme welkom!

Eveline777 ik begrijp wel wat je bedoelt en dat je het spannend vindt en net als wij worstelt met de 'zekerheid' (wat heet...) willen tegenover wel gelijk goed nieuws willen ontvangen en daarom maar even wachten...

Maar goed ik zal er dan toch maar eens op aansturen dat we de VLK eens gaan bellen voor een afspraak. Goed te lezen dat er met 7/8 weken wel activiteit te zien is. Ze hadden de vorige keer gezegd dat gezien onze ervaring we best wat eerder mochten langs komen.

Op zich ben ik wel op zoek naar wat zekerheid geloof ik :) en ook wel leuk om het bij pa&ma te gaan vertellen.

Poeh, gisteren zat de schrik er goed in. Had wat helderrood bloedverlies. Verder eigenlijk geen klachten, maar ik was er zo niet op berekend. Ik had namelijk de overtuiging dat alles wel goed zat. Vraag me niet waarom. Maar zo voelde dat gewoon. Nu toch wat minder zorgeloos. Vanmorgen was er niks te zien gelukkig. Maar even wachten hoe dit verder gaat.

Essjes wat spannend!! Hoop voor je dat alles goed blijft gaan! Anders even bellen?? Hoeveel weken ben hè?

Ik ben morgen 6 weken en sinds vandaag krijg ik enorme zenuwen, deze nog niet eerder zo erg gehad. Heb waarschijnlijk weer teveel gelezen op internet over miskramen! Vandaag over 2 weken de eerste echo maar het lijkt nog zo ver weg pfff..

Ik ben 8+2. Als ik weer bloed bel ik inderdaad de verloskundige, maar aangezien het vanmorgen weg was besloten nog even te wachten ermee. Durf alleen niet zo goed om naar de wc te gaan. En bij alles wat ik voel twijfel ik of het een zwangerschapssymptoom is of tekenen van een beginnende miskraam :-(

Terug
Bovenaan