Uitgerekend september 2017

Frysk faam, wat fijn dat je verder bent dan je dacht en dat je een goede echo had!  Leuk al die afspraken om naar uit te kijken!!

Pvdb01, leuk een man in het gezelschap. Welkom en gefeliciteerd!!

essjes, ik snap dat je daar onwijs van schrikt jeetje. Gelukkig dat je nu niet meer hebt gebloed, hopen dat het zo blijft.

Hier zitten de zenuwen er ook wel in. Ik voel me zo ontzettend goed, borsten doen lang niet meer zoveel pijn als een paar weken geleden, alleen als ik er zachtjes op duw. Volgende week donderdag de 1e echo, en ik ben zo bang dat het niet goed is. Dat het een lege vruchtzak is pffff.  Ben nu 7.2

Hallo allemaal,

Ik meld me ook. Ik zit nu op 7,5 week. Momenteel is het erg moeilijk om ervan te genieten,  omdat ik heel erg misselijk ben. Vandaag heb ik nog nauwelijks iets binnen kunnen houden van wat ik heb gegeten... Lastig omdat ik wel gewoon moet werken. Ik heb volgende week donderdag de eerst afspraak met de verloskundige, ik hoop dat dat gaat helpen om me mentaal iets beter te voelen.

Als iemand nog tips heeft tegen de misselijkheid, ik hoor ze graag!

Groetjes, Kim

Wat spannend Essjes ik ga voor je duimen dat het niks is en het er gewoon bij hoort!

welkom kimmie84! Ik ben gelukkig nog niet misselijk geweest maar wat ik hoor dat helpt is gedurende de dag vaak kleine beetjes eten of droge crackers dan blijft je maag met eten bezig! Hoop dat het helpt en succes op werk!

Kimmie

ik ben zelf ook heel erg misselijk de hele dag door...

gelukkig spuug ik zelden...

wat heel goed helpt is verse gember in slysjes snijden en in heet water (verse gember thee)

gelijk smorgens mee beginnen

dit mag je de hele dag door drinken

hoop dat je je snel beter gaat voelen !

X

Nog nooit meegepraat op een forum en ik weet niet of ik er veel tijd voor zal hebben, maar ik doe mijn best...

Ik ben 38, nu 7+1 weken zwanger van ons 6e kindje. Heerlijk weer om in september zo'n kleine frummel te mogen krijgen.

Bij ieder kind worden de kwaaltjes minder erg merk ik. Nu veel koud, hongergevoel, maar toch niet willen eten en sterke trek in fruit en rijstwafels.

14 feb eerste echo en 21 feb eerste bezoek aan vk.

Poeh dit weekend waren  mijn schoonouders over. Heel het weekend met wijde kleding gelopen en savonds druivensap in mijn wijnglas. We willen graag eerst de echo voor we het vertellen. Maar dat wordt wel lastig als je schoonmoeder begint over zo een mooie 2e hands babykamer op marktplaats. Mijn eigen moeder maakte laatst ook al zo een opmerking. Nog 2 weken volhouden dan mag de familie het weten.

Wat doen jullie hiermee? Hebben jullie het al verteld of nog niet? En hoe willen jullie het vertellen?

Mmm gember kan ik weleens proberen. Kleine beetjes eten doe ik al,  zelfs midden in de nacht haha.

Soms vind ik het wel lastig om niks te zeggen. Een paar goede vriendinnen weten het, mijn (schoon) ouders gaan we het pas vertellen na de eerste afspraak met de verloskundige. Ik ga het gewoon maar zeggen zonder teveel poespas. Voor mijn ouders is het het eerste kleinkind en waarschijnlijk zullen zij hysterisch reageren, dus hoe normaler ik doe, hoe beter haha. Ook ben ik zelf heel nuchter dus het past niet bij mij om iets origineels te bedenken.

Welkom Ellebel! Ilona,  succes!

Terug
Bovenaan