Uitgerekend september 2017

Welkom nieuwe meiden!

aah nog 2 nachtjes en dan eindelijk weer een echo, hopelijk is ons kruimeltje goed gegroeid en is de verloskundige dit keer wel tevreden. Vind het heel erg spannend, ook wel een beetje eng. Maar probeer er maar op te vertrouwen dat het goed zit.

Ilona, succes vandaag!

<p style="text-align: center;">Vandaag is moeders voor moeders langs geweest. Blij dat ik iets kan doen voor as ouders..</p>
<p style="text-align: center;">Alleen toen ik net naar de wc ging had ik heek zacht roze afscheiding, nog niet eerder gehad en schrok er wel even van! Ben nu 6 weken zwanger, zin er meer meiden die dit hebben gehad? Zit echt even in onzekerheid..</p>

Toen ik de vorige zwangerschap een bloeding had met 5 en een halve week was dit het eerste wat de verloskundige opperde. Vandaar dat mijn gedachte daar heen ging. Inderdaad het hoeft niets te betekenen.

Alle vormen van licht bloedverlies, bruine of roze afscheiding zijn toegestaan in het eerste trimester volgens mijn verloskundige. Ik heb namelijk al vanaf 5,5 week bruine afscheiding en daar maakte ze niks van. Ook 1 keer een bloedstolseltje gehad. Zolang er geen buikkrampen bij komen is het allemaal niet erg. De baarmoeder en baarmoedermond zijn erg doorbloed als je zwanger bent en er kan zomaar een vaatje knappen.

Ik ben inmiddels 2 goede echo's verder, 1 tje vandaag extra gekregen omdat we erg gestresst waren. Vandaag ons wurmpje gezien van 2,5 cm. Met kloppend hartje maar ook behoorlijk aan het bewegen! Armpjes en beentjes en t hele lijfje strekte zich op! Vandaag dus weer helemaal relaxt en blij!

Wow gaaf Marjo, dat er nu al zoveel beweging in zit heel apart lijkt me dat.

Wij moeten nog twee nachtjes slapen. Ik vind het gewoon te spannend of er wel echt een garnaaltje zit.

Er heeft nog iemand vrijdag de eerste echo toch?

@Anita1980
Klinkt heel bekend...Haha, Ik eet ook altijd onwijs veel rijstwafels als ik zwanger ben. En eet altijd zo veel....:-(

Wow, de 6e! Hier de 4de :) Kan het zelf nog niet helemaal geloven, zo'n groot gezin! Wel echt heel veel zin in weer!

Terug
Bovenaan