Uitgerekend september 2017

Emylai, ik heb ook vrijdag m'n echo! Ben dan 7 weken als het goed is. Zou officieel de 1e echo zijn, maar vorige week woensdag al geweest ivm bloedverlies 1,5 week lang. Toen was het nog heeeel klein. Hopelijk is er nu meer te zien en klopt het hartje goed! Spannend hoor!

Als die echo goed is, gaan we het eindelijk ouders en beste vrienden vertellen! Het is zoo moeilijk om het voor me te houden!

Ja ik durf het ook nog niemand te vertellen, omdat ik me gewoon echt niet zwanger voel. Heb wel vaak een enorm katerig gevoel en avondeten gaat er ook nauwelijks in en vaak buikpijntjes/zeurderig gevoel, maar voor de rest heb ik nog zoveel angst en onzekerheid of er wel echt wat zit omdat ik zoveel negatieve verhalen ken van mijn omgeving.

Als vrijdag alles oké is ga ik echt genieten en dan durf ik al best wat kleins te kopen. Ik kijk er gewoon zo naar uit zo'n kleine in onze armen!

Ik wens jou veel succes en plezier. Hopelijk is de kleine hard gegroeit.

Hoi hoi allemaal,

Al een tijdje niets geplaatst ivm dat ik echt ontzettend ziek was. Ik moest zo veel spugen en was echt hartstikke moe.

Vandaag 8,5 week en.... onze eerste echo! Een spannende dag. Gelukkig zag de echo er perfect uit en zagen wij TWEE kloppende hartjes.

We krijgen een tweeling!

Nu volgende week weer een echo in het ziekenhuis. Omdat we nu daar onder controle komen te staan!

Helemaal happy!

Wouw een tweeling! Dan is t niet zo gek dat je je hondsberoerd voelt, dan komen die zwangerschapshormonen ook dubbel op! Heel veel geluk, wat een nieuws. Is het je eerste zwangerschap? Lijkt me wel heel heftig 2 stuks, ben blij dat ik er 1 heb! Maar wouw t is wel heel tof hoor!

Ik dacht al wel of dit is niet goed.... of het zijn er twee! Dit is onze eerste zwangerschap. Het gaat vast pittig worden met twee kids, maar het is ook weer zo bijzonder!

Wij zijn dol gelukkig!

Wauw wat bijzonder XNS! Gefeliciteerd met dit dubbele geluk! Hopelijk voel je je gauw wat beter en kun je er dan echt van genieten!

Nog even volhouden Emylai! En hopelijk krijg je vrijdag de bevestiging dat er toch echt een mensje in je buik groeit! :) Veel succes alvast!

Terug
Bovenaan