Hee meiden. We zitten volgens mij allemaal steeds een beetje in dezelfde fase. Ik wilde net aan jullie gaan vragen of jullie ook zo onzeker zijn maar lees er al het 1 en ander over. Ik was vandaag op een verjaardag met een paar kleine kindjes erbij en vanzelfsprekend gaat t onderwerp dan al snel over baby's en ik hou mooi de schone schijn op maar in mijn hoofd gil ik bijna " ik ben zwanger" om vervolgens een gevoel van angst en onzekerheid over mij heen te krijgen. Ik voel me namelijk nog steeds echt niet zwanger. Gister had ik buikpijn wat leek op kramp in mijn darmen (wat erbij hoort) en een vaag misselijk gevoel maar vandaag dus helemaal niks noppes nada. Lijk zelfs minder naar de wc te moeten.
Hebben jullie dat ook, dat jullie nog steeds niet echt geloven dat je zwanger bent? Mijn vriend zegt het wel aan mij te merken (mijn humeur, mijn sterke reukvermogen) maarja weet hij veel, haha. Het duurt nog 4 weken voor de echo en ik weet nu al dat ik mezelf in die 4 weken helemaal gek kan maken. In mijn achterhoofd zegt een stemmetje.. zie je wel het is mis en daar kom je met de echo achter. Ik ben nooit zo'n zeur geweest, niet zo onzeker op deze manier. Ik was altijd lekker nuchter van ah komt wel goed en nu, ik herken mezelf bijna niet meer. Schaam me ook bijna nu ik dit zo typ :') Ik ben constant opzoek naar bevestiging!