Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@EV93 Wij gaan morgen de opa's en oma's inlichten. Maandag hebben we 1e echo maar ik heb dinsdag een afspraak met mijn leidinggevende. En ik vind dat de opa's en oma's eerste recht hebben om het te weten. Dus ik hoop maar dat de echo maandag goed is!!
Vandaag heb ik wel een goede dag. Heb zelfs nog de hele dag gewerkt. Ben nu wel moe hoor, dus ik doe niks meer vandaag
Ik had foliumzuur van kruidvat, nu per toeval van etos. Dit is volgens mijn VK voldoende. Vanaf week 10 zou ik volgens haar moeten overstappen op vitaminen zoals 'mama compleet '
Leuk dat jullie het allemaal willen weten! Vind het ook wel lastig hoor, idd ook met oog op spullen kopen etc maar de verassing lijkt me ook erg leuk! Ik merk dat ik naar andere zwangere toe veel nieuwsgieriger ben als niet bekend is wat het word (ik werk met kinderen dus zie veel zwangeren)
Op welke manier willen jullie gaan vertellen dat jullie een kindje verwachten?
allereerst gefeliciteerd!! Wat leuk om te lezen dat er meerdere zijn die nu rond de 6 weken zijn! Ik ben (volgens de berekening van een app) vandaag 6 weken en 6 feb een afspraak bij de gynaecoloog! Dit is mijn tweede kindje (eerste is in nov 3 geworden)
Nog steeds onwerkelijk voor mijn gevoel en tot nu toe vind ik het al anders als met de eerste... toen ging het de hele dag door mijn hoofd: ik ben gewoon zwanger! En nu toch minder omdat je ook drukker bent...