Uitgerekend september 2017

Dank je wel Emylai Cat!

Inderdaad wie weet valt het allemaal wel mee! Als ze maar gezond zijn. Nu snel hopen op meer positieve verhalen!!

Een collegaatje van mij is net terug van verlof van haar tweeling jongens, had al wel 1 zoontje. Logistiek is het druk met 2x zoveel drinken luiers en aankleden, maar ze doen het ontzettend goed. Worden niet wakker van elkaar en de zwangerschap ging ook erg goed. Haar zwangerschap stond wel in het teken van rustig aan doen, ze moest van de gynaecoloog al bij 20 weken halve dagen gaan werken. Ze heeft de tweeling wel tot het einde aan toe gedragen en is uiteindelijk ingeleid met 38 weken geloof ik. (Dat doen ze sowieso met tweelingen ofzo?)

Wauw een tweeling!  Gefeliciteerd. Ik ben zelf ook 1 van een tweeling. Ik ben zelf met 40 weken geboren,  maar dat schijnt uniek te zijn.

Succes Emylai! En gefeliciteerd Joanne!

Een tweeling, gefeliciteerd!!  Wij hebben eind van de dag onze eerste afspraak bij de verloskundige en gelijk een echo. Ben heel erg benieuwd! Mooie afsluiting van ons ziekenhuis traject. Weten al wel dat het er 1 is, door de echo's in het ziekenhuis.

Wauw een tweeling! Ben je volgens de natuurlijke manier zwanger geworden of ben je in een traject geweest?

gefeliciteerd!!

wij zijn ook heel erg benieuwd of het een tweeling word, we hebben ook veel kans erop....

Maandag echo!

Ik lees veel blije verhalen van echo's en dat is heel fijn om te lezen! Ik had gehoopt op een bezoekje aan de VLK volgende week maar na een telefonisch consult conludeert die dat we geen 7 maar 4 weken zwanger zijn... gezien we een test hebben gedaan die negatief was (maar over datum) en een week later een test die licht positief was. Dus nu een afspraak in de week van 20 feb.

Eerste dag van de laatste ongesteldheid was 19 december...dus dan kom je met een cyclus van 28-32 dagen volgens mij nu nooit op 4 weken.

Ik snap daar niks van maar het zij zo. Te vroeg checken heeft ook geen zin, maar 3 weken wachten is la-haaang!

Morgen nog maar even een check op een plasje doen voor de zekerheid. Hoop in ieder geval op een dikke blauwe streep nu... en dan vertellen we het komend weekeind alvast aan onze ouders.

En dan moeten we maar wachten. En misschien straks maar verhuizen naar een ander topic; de uitgerekend-oktober :) of misschien dat ze toch juist weer ontdekken straks dat we al verder zijn. We gaan het zien.

Werk. Oh ja, werk... werken. Dat moest ik doen vandaag :)

Terug
Bovenaan