Uitgerekend september 2017

PvdB01, oh dat duurt inderdaad nog even. Wij waren ook minder ver dan we dachten kwamen we achter op de echo in het ziekenhuis. Toen was er nog geen  kloppend hartje oid te zien, toen moesten we nog ruim 1.5 week wachten, maar dat is ook niet alles hoor. Beter niet een te vroeg een echo.

Hopelijk gaan de drie weken snel voor jullie! Is het jullie eerste kindje? Succes met werken!

Ja 't is de eerste, dus we hebben echt geen idee hoe 't allemaal gaat en wat ons te wachten staat. Ons leven is er klaar voor, het huis ook :) dus hij/zij is meer welkom dan ooit.

Wat je zegt, beter niet te vroeg maar ik zit nu nog te veel met de gedachte van de vorige keer toen het mis ging. Had er ergens rust in 'Oh 7 weken dan zijn we die eerste 6 die het meest spannend zijn al door" en nu duurt dat dus nog even.

Ik haal voor morgen even zo'n test met week-indicator. Ik weet niet hoe betrouwbaar die zijn maar...dan heb ik daar denk ik ook een beetje rust in.

Gelukkig heb ik 't op het werk druk genoeg dus lukt het wel om in porties van een half uur er niet aan te denken ;)

Pvdb01

hoi! Mijn eerste dag laatste menstruatie was 18 dec

je krijgt 2 weken kado dus dit betekend dat het vruchtje 5 weken is maar je kn theorie wel al bijna 7 weken moet zijn

mij heb morgen m'n 7 weken echo als deze berekening dus klopt

ik zal er morgen wel even een berichtje uit gooien of dit dus juist is ...

mocht ik morgen dus te horen krijgen dat ik 7 weken ben dan ben jij dat dus ook!

Want jou eerste dag was de 19de van december dus dan schelen we een dag

x

Dank jullie wel voor al jullie leuke reacties!

Ik ben op de natuurlijke manier zwanger geworden. Ben zelf medisch secretaresse dus we gaan zien hoelang ik mijn werk vol houd. Bij mijn familie komen veel tweelingen voor. Ik hoop op nog meer super goed nieuws en mooie echos!

@nikki we lopen gelijk wat de laatste menstruatie betreft dus ik ben ook wel benieuwd. Naar mijn eigen berekening ben ik 22 september uitgerekend. Maar ik heb 13 februari de eerste afspraak. Nog even wachten dus

Gister de eerste echo gehad met 8,5 week. Wel een vroege echo op eigen verzoek, omdat we het al 4,5 week weten en zo benieuwd zijn! Nog niet zoveel te zien als met 10 + weken maar wel zeker een mooie echo met beweging en een hartje! Helemaal blij nu is het echt :)

Hey meiden tijdje geleden voor mij maar heb wel meegelezen hoor. Ben erg moe geweest en misselijk.

Wouw xns een tweeling gefeliciteerd!

En welkom nieuwe meiden.

Zelf mag ik as dinsdag voor de eerste echo.. eindelijk! Ben zo benieuwd

Mijn vorige bericht komt niet door;

pvdb01 & Nikki,

mijn laatste ongesteldheid was op 16 december. Ik heb 9 februari een afspraak bij de verloskundige. Tijdens het telefonisch interview gaf zij aan dat ik dan 8+1 weken zou zijn. Dus ik ben heel benieuwd naar jouw afspraak morgen Nikki! Wellicht moet ik mijn verwachtingen dan ook bijstellen.

Mij ben volgens de berekeningen 20 september uitgerekend, mijn cyclus is 26 dagen.

Waarom heb ik geen echoscopiste in mijn vriendenkring?!! Nog een week wachten..

Terug
Bovenaan